Vanuit Frankrijk probeer ik vanaf 18-06-2024 de incasso stop te zetten en de herhalingmailtjes. 25 juli krijg ik een opslag. Zie kenmerken: 5959/71438536, 1070/71464015, R101/1.22244713, 1027/71643563, RH01/1.22244713. Tevens heel erg veel gebeld en elke keer de geruststelling dat het geregeld wordt. Ik bel uit Frankrijk totale kosten 20 euro extra telefoon rekening. Ik ben radeloos, verdrietig. Binnen 10 minuten had ik iets gekocht dat helemaal niet verkocht had mogen worden want is geblokkeerd door Odigo daar het niet werkt in het buitenland. Ajb met spoed stop de incasso!!!! Ben er zo moe van en klaar mee. Elke keer moet er een nieuw klachtenformulier aangemaakt worden want antwoorden kan niet. Zo vreselijk slecht.
Hoi
Beetje lastig te begrijpen wat je precies bedoeld. Welke incasso vindt er plaats? De betaling van een factuur van Odido? Want als een factuur eenmaal is opgemaakt kan in incasso alleen worden voorkomen door en creditfactuur die klantenservice dsn moet aanmaken als de factuur interecht is.
Wat bedoel je dat je in 10 minuten hebt gekocht wat niet verkocht mocht worden? Heb je niet zelf de aankoop handeling gedaan en wat heb je dan gekocht?
Ik heb een opzegging gedaan die geaccepteerd is al een tijd geleden. Inderdaad moet nu nog de incasso meldingen ongedaan gemaakt worden door een credit factuur te maken door administratie.
Er is niets afgenomen en er is niets betaald als het om het abonnement gaat. De opzegging is al een tijdje geleden toegewezen en de incasso mailtjes moeten stop gezet worden.
Omdat ik bij Odigo niet verder komt hoop ik dat deze klacht via deze weg wordt opgepakt door administratie. En nu wel correct wordt afgehandeld.
Alle kenmerken geven de geschiedenis weer. Die is vrij lang inmiddels
Morgen zijn er weer moderators van Odido, die kunnen in systemen, iets wat medeklanten zoals ik niet kunnen. Maar je vraag is nu wat duidelijker.
Dank je wel Eric voor je antwoord. Ik hoop oprecht dat morgen de credit nota wordt gedaan en dat ik een mail krijg van administratie dat het nu echt gecrediteerd is en klaar is.
Middels de data en kenmerk moet alles teruggevonden kunnen worden. De incasso zou teruggedraaid worden is me door de helpdesk verteld .
Hallo
Hallo
Beste Pharwin, inmiddels heb ik ook de credit nota van Odigo ontvangen. Net als dit bericht in mijn mail box. Dus nu heb ik ook daadwerkelijk bewijs dat het allemaal is opgelost ipv een mondelinge toezegging.
Ik denk dat het nu echt klaar is.
Heel erg opgelucht ben ik hierover. Dus super bedankt.
Pien.
Schande, afgeschreven is 15 euro van mijn rekening gisteren. Ik schrik hier echt van. Wat een soap is dit .
Graag terugstorten en definitief oplossen. Er is nul gebruikt en op tijd opgezegd.
Mob >aangepast door moderator i.v.m. privégegevens] Klantnr gaangepast] Factuur oaangepast] Factuurdatum 08.08.2024 Factuur zien? Odido.nl/my/facturen
Hallo
Bedankt Pharming.
Maar dan kan ik toch beter niets meer doen daar u het bedrag als ik het goed begrepen heb, al terug hebt gestort of dat het terug gestort gaat worden. Of begrijp ik uw reactie niet goed?
Pharwin, sorry
Ok. Dat heb ik zonet gedaan en jullie worden op de hoogte gebracht van de terugboeking. Ik zal ook Mediamarkt hiervan op de hoogte stellen daar zij dit dossier volgen om zn mij nog te helpen.
Bedankt en hopelijk is het nu echt klaar want ik ben er heel erg klaar mee (hahahahahaha) en ik ben echt een hele relaxte persoon die altijd zoveel geduld heeft.
Groeten
Dank voor al je geduld en de moeite Pien en nogmaals excuses voor de verwarring! Op deze manier moet het helemaal goedkomen. Als er toch nog iets iets of als je andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.