Hi @JDijk102
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen actieve Mijn Odido account hebt. Op deze pagina kun je een account aanmaken en dan krijg je toegang tot je gegevens. Ik zie ook dat er gister een betaling is binnengekomen en dat je momenteel geen openstaande facturen meer hebt. Dus de achterstand is voor nu voldaan. Hopelijk is daarmee alles naar wens!
Goedemorgen,
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil mijn factuur bekijken en krijg deze melding ook.
Ook wanneer ik de link gebruik die in het antwoord staat krijg ik deze pagina..
Is hier een oplossing voor?
Thanks!
Hi @Sorchapodsada
Zou je het nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Zou je ook een andere browser kunnen proberen? Heb je wel een actief Odido account?
Ik hoor graag of het lukt met een andere browser.
Hi @Sorchapodsada
Fijn om te lezen. Als je in de toekomst vragen hebt, laat het ons weten!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan mijn facturen van internet + tv niet inzien, omdat ik de melding krijg dat de pagina op slot zit. Ik heb verschillende browsers al geprobeerd en ook via telefoon, maar dit werkt ook niet.
Hoi @GijsHermans, ik heb direct met je meegekeken en ik zie helemaal geen Mijn Odido-account met je internet + tv abonnement. Alleen eentje waar je mobiele abonnement aan gekoppeld staat. Je kan 2 dingen doen:
- Je kan een nieuw Mijn Odido-account voor internet + tv aanmaken via Mijn Odido registreren (met een ander e-mailadres dan je voor Mobiel gebruikt)
- Je kan je internet + tv abonnement koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account. Echter komen je initialen voor beide abonnementen niet exact overeen waardoor deze eerst aangepast moeten worden. Mobiel staat namelijk op G. Hermans, terwijl internet + tv op G.P.H. Hermans staat. Om dit te wijzigen, hebben we een kopie van je ID nodig.
Mocht je deze 2e optie willen, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID!