Beantwoord

Factuurdatum klopt niet S24

  • 19 April 2024
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik heb bij jullie op 31 maart de Samsung S24 gekocht. Echter ging er iets mis met het activeren van het abonnement. Dit is nu opgelost maar nu krijg ik een factuur waarom als datum 10 april staat (toen is het opgelost). Ik heb de telefoon op 31 maart gekocht en betaald maar met de factuur van 10 april heb ik recht op de Samsung actie van de watch terwijl dit wel beloofd is bij aankoop in de winkel. 

 

Kan dit opgelost worden? 

 

Pascal 

icon

Beste antwoord door Passoe1996 16 May 2024, 14:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Pascal, superfijn dat het is gelukt en dat Samsung de actie heeft goedgekeurd. Bedankt voor het laten weten en ik wens je alvast heel veel plezier met de Watch. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne avond! 🙌🏻 

Goedemorgen Pascal en van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan - mooie keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met de bestelling/start van het abonnement. Geen zorgen - met je bestelling op 31 maart heb je recht op de actie, dus die gaan we voor je fixen. 

Heb je bij je bestelling een bevestigingsmail ontvangen met daarop de datum van 31 maart? Of de kassabon in de winkel met deze datum? Stuur deze dan mee met je registratie bij Samsung en dan zal deze alsnog goedgekeurd (moeten) worden. Probeer dit allereerst even. Ik hoor graag of je registratie wordt goedgekeurd! 😄

 

Hi Marciano, 

Ik heb de aanvraag nu gedaan met de 'samenvatting' die als bijlage bij de bestelling zat op 31 maart. Mocht het niet goed gaan reageer ik hier weer. 

 

Bedankt voor je reactie! 

 

Alles opgelost en samsung heeft de actie goedgekeurd 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Pascal, uiteraard graag gedaan en helemaal goed - ik hoor het van je! Anders ga ik er sowieso voor je achteraan. Maar ik hoop dat het hiermee direct wordt goedgekeurd! 

Goedemorgen Pascal en van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan - mooie keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met de bestelling/start van het abonnement. Geen zorgen - met je bestelling op 31 maart heb je recht op de actie, dus die gaan we voor je fixen. 

Heb je bij je bestelling een bevestigingsmail ontvangen met daarop de datum van 31 maart? Of de kassabon in de winkel met deze datum? Stuur deze dan mee met je registratie bij Samsung en dan zal deze alsnog goedgekeurd (moeten) worden. Probeer dit allereerst even. Ik hoor graag of je registratie wordt goedgekeurd! 😄

 

Hi Marciano, 

Ik heb de aanvraag nu gedaan met de 'samenvatting' die als bijlage bij de bestelling zat op 31 maart. Mocht het niet goed gaan reageer ik hier weer. 

 

Bedankt voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Pascal en van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan - mooie keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met de bestelling/start van het abonnement. Geen zorgen - met je bestelling op 31 maart heb je recht op de actie, dus die gaan we voor je fixen. 

Heb je bij je bestelling een bevestigingsmail ontvangen met daarop de datum van 31 maart? Of de kassabon in de winkel met deze datum? Stuur deze dan mee met je registratie bij Samsung en dan zal deze alsnog goedgekeurd (moeten) worden. Probeer dit allereerst even. Ik hoor graag of je registratie wordt goedgekeurd! 😄

Reageer