Beantwoord

Factuur is betaald

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Alle facturen zijn betaald maar volgens de app staat er 1 open. Net net de medewerker besproken en dat is de factuur van mij die normaal gesproken over 3 weken afgeschreven zou worden. De factuur zelf is ook nog lang niet beschikbaar. Maar omdat deze open staat, kan ik niet verlengen. Als ik nu zou betalen, zouden ze hem niet kunnen verwerken omdat er nog geen factuur is. Echt een puinzooi. En met je klachten kan je ook nergens terecht. Omdat ik wil verlengen, heb ik op die factuur die normaal 24 mei zou worden afgeschreven en zichtbaar eind mei, een betalingsregeling geprobeerd. Ook niet. Antwoord was, u wacht maar tot de 26e en hangt op. Bedankt voor de niet service Erica 👍🏼

icon

Beste antwoord door Ronald L. 8 May 2024, 14:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ronald, van harte welkom op de Community en leuk dat je wil verlengen! Niet fijn dat je deze ervaring hebt gehad met Erica. Mijn excuses hiervoor. Ik had je dit graag willen besparen. Het klopt dat de betalingsregeling nu wel in de weg staat van verlengen, maar ze had het in dit geval wel beter kunnen verwoorden. Ik heb direct meegekeken en het 'openstaande’ bedrag staat wel al klaar in het systeem, dus je kan hem alvast betalen via de iDeal-link in Mijn Odido. Deze wordt dan wel goed verwerkt, omdat 'ie aan de achterkant wel klaarstaat. Dan moet het lukken om vervolgens de verlenging te doen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Je zou ook nog even kunnen bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 (optie 2). Zij kunnen je hier nog beter bij helpen en beter informeren mocht er nog iets in de weg zitten van de verlenging, maar ik gok dat dat niet het geval is. Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Ronald, van harte welkom op de Community en leuk dat je wil verlengen! Niet fijn dat je deze ervaring hebt gehad met Erica. Mijn excuses hiervoor. Ik had je dit graag willen besparen. Het klopt dat de betalingsregeling nu wel in de weg staat van verlengen, maar ze had het in dit geval wel beter kunnen verwoorden. Ik heb direct meegekeken en het 'openstaande’ bedrag staat wel al klaar in het systeem, dus je kan hem alvast betalen via de iDeal-link in Mijn Odido. Deze wordt dan wel goed verwerkt, omdat 'ie aan de achterkant wel klaarstaat. Dan moet het lukken om vervolgens de verlenging te doen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Je zou ook nog even kunnen bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 (optie 2). Zij kunnen je hier nog beter bij helpen en beter informeren mocht er nog iets in de weg zitten van de verlenging, maar ik gok dat dat niet het geval is. Ik hoor het graag van je! 😄

 

Het is al geregeld maar ik snap niet dat er een openstaande betaling is waarvan nog geen factuur is en normaal op de 24e wordt afgeschreven en ik die al 3 weken eerder met iDeal mag gaan betalen. Raar maar waar. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ronald, raar inderdaad, ik heb dit niet eerder zo voorbij zien komen. Wellicht een bug of iets dat verder nog niet bekend is. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden, maar fijn dat het inmiddels geregeld is!

Reageer