Beantwoord

Dubbele facturen

  • 23 April 2024
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Sinds begin maart is mijn moeder overgestapt van 50mb internet naar 100mb.Ze heeft de eerste 2 weken niet kunnen profiteren van 100mb omdat het bij Odido niet was overgezet. Op de factuur van april zag ik dat ze zowel voor maart als april een dubbele factuur heeft gekregen. In maart (01-03 t/m 31-03) had ze een facatuur betaald van €35,12. Met het nieuwe  jaar contract zou ze €25 betalen ( de eerste half jaar ) maar ze krijgt een rekening van €77,06. Dit is volgens mij niet de bedoeling, graag dit probleem oplossen aub.

icon

Beste antwoord door saha86 27 April 2024, 17:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 

@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 

Hey Teresa,

Dit is indd mijn account.

Klantnummer van mijn moeder is ***

Alvast bedankt voor je hulp

@saha86 Wat lief dat je dit voor je moeder oppakt, ik help je graag gelijk verder! 💛

Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen? 

Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening! 

 

 

deze topic kan afgesloten worden, het is al geregeld

Reputatie 7
Badge +9

Blij om te horen dat het geregeld is @saha86

.

Blij om te horen dat het geregeld is @saha86

 

 

Ik dacht dat het geregeld was, dat is dus niet het geval.

Snap niet waarom alles zo moeilijk moet verlopen voor zo iets simpel. Snap niet waarom er dubbel betaald moet worden.

Even wat anders:

Ik heb boven op de topic per ongeluk klantnummer gezet, kan dat verwijder worden wegens privacy?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @saha86, dit heb ik meteen in orde gemaakt! Daarnaast heb ik de rekeningen bekeken en zie ik het inderdaad terug hierin. Ik heb daarom direct een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi @saha86, dit heb ik meteen in orde gemaakt! Daarnaast heb ik de rekeningen bekeken en zie ik het inderdaad terug hierin. Ik heb daarom direct een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

dankjewel  Ishana, jij bent een topper👍

Reageer