Ik zal dit zo kort mogelijk proberen te houden, maar het communicatie- en administratie niveau van Odido is beneden alle peil.
In oktober/november heb ik in totaal 7 uur en 26 minuten aan de telefoon gehangen met 7 verschillende medewerkers omdat ik mijn toestelkrediet wilde afbetalen, maar dit was vanwege een bug op de website niet mogelijk. Dit hele traject heeft een kleine 6 weken in beslag genomen, maar uiteindelijk mocht ik bij hoge uitzondering het bedrag handmatig overmaken.
Toen werd het eind december, en ontving ik ineens een factuur van 840 euro(!), terwijl de factuur eigenlijk +/- 80 euro had moeten zijn. Sindsdien heb ik 3 medewerkers aan de lijn gehad, en geen van allen kon achterhalen waar dit bedrag vandaan kwam. 2 van deze medewerkers hebben mij de toezegging gedaan dat ik teruggebeld zou worden. Op 5 januari heb ik hier de eerste keer over gebeld (toen zou ik teruggebeld worden), en 9 januari heb ik hierover gebeld (deze persoon ging het even nakijken en toen werd de verbinding verbroken) en vervolgens heb ik ik hier op 15 januari wéér over gebeld. Toen zou ik ook teruggebeld worden, maar dit is nooit gebeurd. Toen ik vervolgens vorige week in mijn account keek stond er bij de factuur dat deze voldaan was.
Ondanks het gebrek aan communicatie was ik blij om te zien dat er in ieder geval actie was ondernomen en het probleem was opgelost. Tot ik vanochtend een mail kreeg dat ik een betaalachterstand heb.
Voor deze kwestie heb ik inmiddels ook al ruim anderhalf uur aan de telefoon gehangen, en ik ben er echt volledig klaar mee.
Is er een mail adres waar ik heen kan mailen? Is er iemand met een tip hoe dit op te lossen of de juiste persoon te vinden die dit ongedaan kan maken? Mijn limiet is namelijk redelijk bereikt.