Skip to main content

Goedendag, ik heb geen netwerk. Het iijkt alsof ik ben afgesloten, kan ik ook niet meer inloggen in mijn Odido en dus zien wat de openstaande facturen zijn. Morgen vertrek ik op reis, dus haal aub de blokkade van mijn toestel af. Bedankt alvast voor het lezen van mijn bericht. 

Hi Maria, super leuk om te lezen dat je morgen op reis gaat! Waar gaat de reis heen? 😊 Ik snap volkomen dat je volledig bereikbaar wil zijn tijdens het reizen, dus ik kijk met alle liefde met je mee. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen op Mijn Odido (met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt). Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link om je inloggegevens op te vragen.

Lukt het wel met inloggen? Dan kun je onder het kopje Facturen zien hoeveel er nog openstaat en deze kun je direct betalen via iDeal. Tip: doe dit echt via iDeal, dan is de blokkade er sneller af dan bij een handmatige betaling.

Laat je het me weten of het is gelukt? 


Zoals ik heb aangegeven staat er een blokkade op mijn toestel en kan ik dus niet inloggen. Hier is een sms-verificatie voor nodig helaas. Anders had ik dat uiteraard wel gedaan. Mijn inloggegevens zijn niet het probleem...


Hi Maria, super leuk om te lezen dat je morgen op reis gaat! Waar gaat de reis heen? 😊 Ik snap volkomen dat je volledig bereikbaar wil zijn tijdens het reizen, dus ik kijk met alle liefde met je mee. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen op Mijn Odido (met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt). Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link om je inloggegevens op te vragen.

Lukt het wel met inloggen? Dan kun je onder het kopje Facturen zien hoeveel er nog openstaat en deze kun je direct betalen via iDeal. Tip: doe dit echt via iDeal, dan is de blokkade er sneller af dan bij een handmatige betaling.

Laat je het me weten of het is gelukt? 

Ik kan niet inloggen, want er zit een blokkade op mijn toestel. Daarom werkt de sms verificatie dus niet. Graag hulp hierbij


Hi Maria, super leuk om te lezen dat je morgen op reis gaat! Waar gaat de reis heen? 😊 Ik snap volkomen dat je volledig bereikbaar wil zijn tijdens het reizen, dus ik kijk met alle liefde met je mee. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen op Mijn Odido (met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt). Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link om je inloggegevens op te vragen.

Lukt het wel met inloggen? Dan kun je onder het kopje Facturen zien hoeveel er nog openstaat en deze kun je direct betalen via iDeal. Tip: doe dit echt via iDeal, dan is de blokkade er sneller af dan bij een handmatige betaling.

Laat je het me weten of het is gelukt? 

Ik kan niet inloggen, want er zit een blokkade op mijn toestel. Daarom werkt de sms verificatie dus niet. Graag hulp hierbij

hallo heb je een antwoord, oplossing voor mij?

 


Hoi, het was me niet duidelijk dat je toestel geblokkeerd is. Bedoel je dat je je pukcode nodig hebt? Of welke melding krijg je precies?

Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee en stuur ik ook gelijk je pukcode als je die nodig hebt! Ik wil je wel laten weten dat de Community geen livechat is. Het kan daarom even duren voordat je antwoord krijgt, maar geen zorgen - je zal altijd een reactie en hulp krijgen!


Reageer