Skip to main content

Beste Odido, 

Ik schrijf jullie dit bericht met tranen in mijn ogen en bibberende handen omdat het voor mij erg lastig is om het verleden nogmaals tegen te komen en nogmaals te beschrijven 

Zoals destijds ook bij jullie aangegeven en verschillende cases te hebben gehad binnen odido (jullie hebben een dossier) heb ik een ontzettende traumatische ervaring gehad met mijn ex partner, waarin helaas geestelijke en lichamelijke mishandeling dagelijks voor kwam. 

Toen ik dit niet meer aan kon en gevlucht ben uit mijn woning heb ik via mijn advocaat moeten regelen dat het huwelijk ontbonden werd. 

Helaas kwam ik er gaande weg achter dat hij als klap op de vuurpijl gefraudeerd had met mijn gegevens.. diverse telefoon abonnementen waren er afgesloten op mijn naam met alle gevolgen van dien.. ik wist dit niet, mijn ex heeft de post altijd bij mij weggehouden. Toen ik hier achterkwam is er direct contact geweest om dit met jullie op te lossen, dit is ook gebeurd en betalingen zijn toen ook volledig verricht. 

We zijn inmiddels bijna 2a3 jaar veder en ik ben eindelijk beetje bij beetje weer onderweg naar de vrouw die ik was. 

Ik wil heel graag na alle ellende een nieuwe start in een nieuwe woonplaats maken. Helaas is dat nu niet mogelijk vanwege de BKR registraties op mijn naam. 

Zouden jullie alsjeblieft en ik smeek jullie echt met tranen in mijn ogen deze registraties willen verwijderen? Zodat ik verder kan met mijn leven en het verleden mij niet meer achtervolgd. 

Ik hoop echt heel erg op goed nieuws en dat jullie dit voor mij willen waarmaken, helaas gaat anders de hypotheek niet door en blijf ik hangen in het verleden welke al traumatisch genoeg was en waar ik helaas tot op de dag van vandaag nog steeds last van ondervindt. 

Bij het BKR staan deze contract nummers;

• 65857894
  • 66273962
  • 67025530
  • 58461267

Beide zijn al langer dan twee jaar volledig afgelost. 

Ik hoop heel graag spoedig van jullie te horen ivm het doorgaan van de hypotheek.

Alvast ontzettend bedankt. 

Hoi Gaby, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen wat er allemaal is gebeurd en ik ben blij om te lezen dat je bezig bent met je nieuwe start in een nieuwe woonplaats. Ik help je hier met alle liefde bij. Ik heb meteen gezocht en ik zie dat je mijn collega's van Incasso inmiddels ook gemaild hebt. Ik kan de BKR-registraties zelf niet verwijderen, maar ik heb mijn collega van Incasso al gevraagd om dit met voorrang op te pakken. Of hij vanmiddag nog tijd heeft om jouw case (75305142) op te pakken durf ik op dit moment niet te zeggen. Maar geen zorgen, hij pakt mijn verzoeken vaak direct tot heel snel op, dus dat komt binnenkort in ieder geval goed, mits alles inderdaad is betaald en afgelost. 

Zodra ik een reactie van heb hem, laat ik het je weten! 😊

Hoi Marciano,

Heel erg bedankt voor je uitgebreide en positieve bericht terug! 

Ik hoop snel van jouw collega te horen. 

Groet, Gaby 

Goedemorgen Gaby, geen dank! Ik heb mijn collega zojuist gesproken en hij heeft alle registraties meteen verwijderd. En als het goed is heb je hier zojuist van hem ook een mail van ontvangen of die ontvang je zo direct. Je zou hier nu niet meer door achtervolgd moeten worden en we hopen allebei dat alles vanaf nu lukt met je hypotheek. Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag en mocht er toch nog iets zijn wat we voor je kunnen doen, dan staan we voor je klaar! 😄

Goedemorgen Gaby, geen dank! Ik heb mijn collega zojuist gesproken en hij heeft alle registraties meteen verwijderd. En als het goed is heb je hier zojuist van hem ook een mail van ontvangen of die ontvang je zo direct. Je zou hier nu niet meer door achtervolgd moeten worden en we hopen allebei dat alles vanaf nu lukt met je hypotheek. Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag en mocht er toch nog iets zijn wat we voor je kunnen doen, dan staan we voor je klaar! 😄

Hi Marciano,

De tranen schieten in mijn ogen van dit fijne bericht! 
Echt ontzettend fijn en ontzettend bedankt voor alles wat je hierin hebt betekend! Ik kan je niet vaak genoeg bedanken hiervoor! 

Groet, Gaby

Hoi Gaby, absoluut geen dank! Hier ben ik voor en ik heb het met alle plezier gedaan. Ik merkte dat je er veel last van had, dus ik wilde je meteen helpen. Jij ook bedankt voor je mooie reactie en ik wens je alvast heel veel succes en plezier met je toekomstige woning. Voor nu een hele fijne dag en als je me ooit nog nodig hebt, dan weet je me te vinden!

Reageer