Beste Odido,
Ik schrijf jullie dit bericht met tranen in mijn ogen en bibberende handen omdat het voor mij erg lastig is om het verleden nogmaals tegen te komen en nogmaals te beschrijven
Zoals destijds ook bij jullie aangegeven en verschillende cases te hebben gehad binnen odido (jullie hebben een dossier) heb ik een ontzettende traumatische ervaring gehad met mijn ex partner, waarin helaas geestelijke en lichamelijke mishandeling dagelijks voor kwam.
Toen ik dit niet meer aan kon en gevlucht ben uit mijn woning heb ik via mijn advocaat moeten regelen dat het huwelijk ontbonden werd.
Helaas kwam ik er gaande weg achter dat hij als klap op de vuurpijl gefraudeerd had met mijn gegevens.. diverse telefoon abonnementen waren er afgesloten op mijn naam met alle gevolgen van dien.. ik wist dit niet, mijn ex heeft de post altijd bij mij weggehouden. Toen ik hier achterkwam is er direct contact geweest om dit met jullie op te lossen, dit is ook gebeurd en betalingen zijn toen ook volledig verricht.
We zijn inmiddels bijna 2a3 jaar veder en ik ben eindelijk beetje bij beetje weer onderweg naar de vrouw die ik was.
Ik wil heel graag na alle ellende een nieuwe start in een nieuwe woonplaats maken. Helaas is dat nu niet mogelijk vanwege de BKR registraties op mijn naam.
Zouden jullie alsjeblieft en ik smeek jullie echt met tranen in mijn ogen deze registraties willen verwijderen? Zodat ik verder kan met mijn leven en het verleden mij niet meer achtervolgd.
Ik hoop echt heel erg op goed nieuws en dat jullie dit voor mij willen waarmaken, helaas gaat anders de hypotheek niet door en blijf ik hangen in het verleden welke al traumatisch genoeg was en waar ik helaas tot op de dag van vandaag nog steeds last van ondervindt.
Bij het BKR staan deze contract nummers;
- 65857894
- 66273962
- 67025530
- 58461267
Beide zijn al langer dan twee jaar volledig afgelost.
Ik hoop heel graag spoedig van jullie te horen ivm het doorgaan van de hypotheek.
Alvast ontzettend bedankt.