Hoi @Wiwi1991
Jeetje, wat een vervelende situatie. Had je een betalingsregeling lopen? Dat luistert inderdaad heel nauwkeurig, zeker als volgende facturen ook weer onbetaald blijven. Automatische incasso's voorkomen dit soort situaties. Maar je hebt dus al contact gehad met de klantenservice en die adviseren om je nummer om tr zetten naar prepaid. Is misschien wel een goed idee om eerst even je situatie op orde te krijgen. Je kunt vanuit prepaid dan weer naar een abonnement vorm gaan.
Beste Tmobile,
Ik krijg dus eind aug 4 maanden inkomen met terugwerkende kracht en dan kan ik het gehele openstaande bedrag voldoen.. ivm mijn ongeluk is het juisy belangrijk bereikbaar te blijven.. kunnen jullie handmatig een nieuwe regeling opstarten.. stond ook niet helemaal op mn planning om aangereden te worden hahahaha
Hoi @Wiwi1991
Dit is een klantenforum, je praat hier met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Op een forum wordt het niet gewaardeerd als je elk half uur je topic BUMPT.
Oow komt er dan geen oplossing
Beste @Wiwi1991 Wat naar om zo’n ongeluk mee te maken, heeft dan niemand in die tijd
je zaken kunnen regelen?
Ziektewet betaald normaal gesproken op tijd uit als je werkgever je ziek meld.
Als ze je nummer willen omzetten naar prepaid hou je in ieder geval je eigen nummer en kan je later weer een abonnement nemen.
Voor nu moet je of bellen naar de klantenservice of wachten tot de moderators je verder helpen.
Beterschap
@Wiwi1991 Is het opgelost? Graag even een update!