Skip to main content

Ik heb zojuist mijn voicemail gebeld vanaf 2e huis in het buitenland. Goed wachtwoord gebruikt maar direct de melding dat mijn voicemail voor 24 uur is geblokkeerd.

Juist nu het ziekenhuis mijn voicemail heeft ingesproken terwijl ik in spanning zit te wachten! Schandalig!!!

Morgenavond nog eens proberen maar andere posts geven weinig hoop. Raar allemaal want mijn vriendin bij een andere provider heeft al dat soort rare dingen die odido geeft niet….

Hi ​@Owen172, ik heb zojuist op je gereageerd in dit Topic. Mocht je nog vragen hebben hierover, wil je die dan hier stellen? 

Hi ​@Owen172, ik heb zojuist op je gereageerd in dit Topic. Mocht je nog vragen hebben hierover, wil je die dan hier stellen? 

Sorry Anouk

Ik las dit pas later

Ik reageerde zojuist op de andere reactie van u als volgt

Dank voor de reactie. Voor elkaars duidelijkheid kort het overzicht van de gedane stappen gisteren: 

1 - voicemail gebeld en die vroeg om wachtwoord.
2 - voor de zekerheid het wachtwoord opgevraagd
3 - ontvangen en voicemail een 2e keer gebeld
4 - met zekerheid de juiste code ingevoerd
5 - Voicemail geeft aan dat deze 24 uur geblokkeerd is

Het valt op dat dit vaker is bij mensen die vanuit het buitenland de voicemail bellen

Ik heb een eerdere keer nog met 1233 niet kunnen bereiken en daarna de +31624001233 variant gebruikt

Mogelijk is het laatste goed maar kan dit pas vanavond proberen zonder eerst de 1233 versie te gebruiken en mogelijk weer te blokkeren, uit proberen. Is het mogelijk iets wat Odido mogelijk in haar eigen IT infra zo heeft geïmplementeerd? Ik gebruik de voicemail zelden en niet eerder als probleem gehad als ik op mijn werk in Frankrijk ben.

Inmiddels ook even gegoogled en dat +31 nummer wordt in jullie eigen online info genoemd.

Mogelijk dat jullie IT met deze info iets kan doen voor als iemand vanuit het buitenland de verkorte versie gebruikt zonder te worden geblokt? Een melding dat men het andere lange numer moet gebruiken bijv.

Wel vanuit mijn aanname dat dit de trigger voor de blokkade was maar dat zullen ze vast kunnen testen. 

Vanavond maar even proberen met het langere proberen aan mijn kant.

Reageer