Skip to main content

Zojuist mijn voicemail proberen af te luisteren vanuit het buitenland. Na het invoeren van de juiste code kreeg ik de boodschap dat mijn voicemail voor 24 uur geblokkeerd is. In het bericht werd nog gezegd dat je voor deblokkeren naar de Odido website moest gaan, maar hier zie ik alleen maar dat deblokkeren niet mogelijk is??

Hallo @AstridB88, welkom op onze Community! Dat is inderdaad wel gek. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7838, klopt dat? Daarbij zie ik geen bijzonderheden met je Voicemail. Als je Voicemail is geblokkeerd, kun je het wegens veiligheidsredenen weer over 24 uur proberen. Probeer je het toch binnen de 24 uur? Dan wordt je Voicemail automatisch voor 24 uur weer geblokkeerd. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account  onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken!

Ik hoor het graag van je! 

Zojuist mijn voicemail proberen af te luisteren vanuit het buitenland. Na het invoeren van de juiste code kreeg ik de boodschap dat mijn voicemail voor 24 uur geblokkeerd is. In het bericht werd nog gezegd dat je voor deblokkeren naar de Odido website moest gaan, maar hier zie ik alleen maar dat deblokkeren niet mogelijk is??

Hier precies hetzelfde.

Voer wachtwoord in en wordt gelijk gemeld dat ik geblokkeerd ben. Dit alles zonder opgave van reden oid. Erg handig ook als zoals nu het ziekenhuis een voicemail heeft ingesproken.

Gewoon schandalig

Hallo @AstridB88, welkom op onze Community! Dat is inderdaad wel gek. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7838, klopt dat? Daarbij zie ik geen bijzonderheden met je Voicemail. Als je Voicemail is geblokkeerd, kun je het wegens veiligheidsredenen weer over 24 uur proberen. Probeer je het toch binnen de 24 uur? Dan wordt je Voicemail automatisch voor 24 uur weer geblokkeerd. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account  onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken!

Ik hoor het graag van je! 

Bij mij ook terwijl het ziekenhuis een voicemail heeft ingesproken. Echt schandalig! Hoe kan een ebdrijf dit zijn klanten aan doen

Hi ​@Owen172, gezondheid staat uiteraard op nummer 1. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd? Na 2 keer het verkeerde wachtwoord in te voeren, wordt de Voicemail namelijk direct geblokkeerd en gaat het tijdslot van 24 uur er op. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Wil je proberen om een nieuw wachtwoord in te stellen en het dan nog eens proberen? Als het niet heeft geholpen, kunnen we dit altijd laten uitzoeken door de technische dienst!

Hi ​@Owen172, gezondheid staat uiteraard op nummer 1. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd? Na 2 keer het verkeerde wachtwoord in te voeren, wordt de Voicemail namelijk direct geblokkeerd en gaat het tijdslot van 24 uur er op. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Wil je proberen om een nieuw wachtwoord in te stellen en het dan nog eens proberen? Als het niet heeft geholpen, kunnen we dit altijd laten uitzoeken door de technische dienst!

Beste Anouk

Dank voor de reactie. Voor elkaars duidelijkheid kort het overzicht van de gedane stappen gisteren: 

1 - voicemail gebeld en die vroeg om wachtwoord.
2 - voor de zekerheid het wachtwoord opgevraagd
3 - ontvangen en voicemail een 2e keer gebeld
4 - met zekerheid de juiste code ingevoerd
5 - Voicemail geeft aan dat deze 24 uur geblokkeerd is

Het valt op dat dit vaker is bij mensen die vanuit het buitenland de voicemail bellen

Ik heb een eerdere keer nog met 1233 niet kunnen bereiken en daarna de +31624001233 variant gebruikt

Mogelijk is het laatste goed maar kan dit pas vanavond proberen zonder eerst de 1233 versie te gebruiken en mogelijk weer te blokkeren, uit proberen. Is het mogelijk iets wat Odido mogelijk in haar eigen IT infra zo heeft geïmplementeerd? Ik gebruik de voicemail zelden en niet eerder als probleem gehad als ik op mijn werk in Frankrijk ben.

Reageer