Beantwoord

Visual Voicemail besteld, maar niet werkend op telefoon

  • 14 May 2024
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden Visual Voicemail besteld, maar tot op heden werkt dat nog niet op mijn iPhone 15.

Moet ik nog iets instellen op mijn telefoon?

icon

Beste antwoord door iPhonegek 6 June 2024, 17:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag iPhonegek, tof dat je Visual Voicemail hebt besteld, maar dan moet het natuurlijk wel werken! Het gaat om het abonnement met **62 op het eind, klopt dat? Ik zet direct een case voor je door naar mijn technische collega's. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen, dus mocht je maandag merken dat het nog niet werkt, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is! Excuses voor het ongemak en ik hoop dat ze dit snel weer werkend krijgen voor je! 😄

Casenummer 70829419

 

Goedemiddag iPhonegek, tof dat je Visual Voicemail hebt besteld, maar dan moet het natuurlijk wel werken! Het gaat om het abonnement met **62 op het eind, klopt dat? Ik zet direct een case voor je door naar mijn technische collega's. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen, dus mocht je maandag merken dat het nog niet werkt, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is! Excuses voor het ongemak en ik hoop dat ze dit snel weer werkend krijgen voor je! 😄

Casenummer 70829419

 

Hoi Marciano,

Dat is inderdaad het juiste nummer.

Dank voor het doorzetten. Ik wacht even tot na het weekend.

 

Goedemiddag iPhonegek, tof dat je Visual Voicemail hebt besteld, maar dan moet het natuurlijk wel werken! Het gaat om het abonnement met **62 op het eind, klopt dat? Ik zet direct een case voor je door naar mijn technische collega's. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen, dus mocht je maandag merken dat het nog niet werkt, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is! Excuses voor het ongemak en ik hoop dat ze dit snel weer werkend krijgen voor je! 😄

Casenummer 70829419

 

Goedemorgen Marciano,

Het werkt nog steeds niet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag iPhonegek, ik zie dat mijn collega 4 uur geleden heeft gebeld, maar dat hij je niet heeft kunnen bereiken. Ik zie dat er een 2e terugbelmoment staat ingepland op donderdag de 23e om 10:00 uur. Komt dit voor jou uit? Ik kan niks beloven, maar als je liever een ander tijdstip wil kan ik deze in ieder geval doorgeven. Anders hoor ik graag op de 23e of het allemaal is gelukt met mijn collega!

Goedemiddag iPhonegek, ik zie dat mijn collega 4 uur geleden heeft gebeld, maar dat hij je niet heeft kunnen bereiken. Ik zie dat er een 2e terugbelmoment staat ingepland op donderdag de 23e om 10:00 uur. Komt dit voor jou uit? Ik kan niks beloven, maar als je liever een ander tijdstip wil kan ik deze in ieder geval doorgeven. Anders hoor ik graag op de 23e of het allemaal is gelukt met mijn collega!

 

Hoi Marciano,

Je collega heeft me wel bereikt, maar hij kon het probleem niet oplossen. We spraken af dat ik de laatste IOS update zou installeren, om te kijken of dat het probleem zou verhelpen. Daarom hebben we voor komende donderdag weer een welafspraak gemaakt.

 

Overigens heb ik de update geïnstalleerd, maar nog steeds geen Visual Voicemail.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, ah duidelijk! Ik hoop dat het mijn collega morgen wel lukt om Visual Voicemail werkend te krijgen. Ik zal de case ook in de gaten houden, maar houd me ook gerust op de hoogte!

Goedemorgen, ah duidelijk! Ik hoop dat het mijn collega morgen wel lukt om Visual Voicemail werkend te krijgen. Ik zal de case ook in de gaten houden, maar houd me ook gerust op de hoogte!

 

Hallo Marciano, Ik heb geen contact meer gehad, maar sinds een paar dagen werkt het.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, ik heb direct nog eens in de case gekeken en ik zie dat mijn collega's er nog voor je mee bezig waren en dat ze je wel een paar keer hebben gebeld maar je niet konden bereiken. Maar superfijn dat het inmiddels weer werkt en bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer