Skip to main content

Hi,

ik probeer het via deze weg omdat ik ten einde raad ben. Ik heb een bkr registratie van een aantal jaar terug die nu op mijn radar is gekomen vanwege een hypotheek aanvraag. Omdat ik verhuisd ben is nooit de post voor deze rekening bij mij aangekomen. Super vervelend… nu heb ik gemaild naar incasso@odido.nl en daar afgelopen donderdag een bericht gekregen dat als ik alles betaald had, er gekeken kon worden om de code weg te halen. Ik had heel graag gehoopt dat ik vrijdag al wat gehoord zou hebben, helaas was dit niet het geval. Aanstaande maandag is onze deadline voor de ontbindende voorwaarden dus ik hoop heel erg dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden! 

bedankt voor het lezen! 

Hoi ​@Mees_v_Haren ,

Wat vervelend om te horen dat je hypotheekadviseur niet eerder het BKR had gechecked.

Heb je nu inderdaad alle openstaande rekeningen betaald, en is dat aan een incassobureau of aan Odido? Een handmatige betaling kost een aantal dagen om te verwerken en dan moet er nog bekeken worden of er coulance gegeven kan worden voor de negatieve registratie. Maandag is wel een hele strakke planning ...

Reageer