Skip to main content

Is er al meer duidelijk wanneer roaming voor de Apple Watch mogelijk wordt gemaakt door Odido?

KPN ondersteunt dit al een jaar en zou dit ook graag bij Odido zien. Zo jammer zijn, als dit de reden is waarom ik moet overstappen.

Goedemiddag @Mausssie Welkom in de community.

Er is nog niets over bekend.

Woon je in het buitenland? 


Goedemiddag @Mausssie Welkom in de community.

Er is nog niets over bekend.

Woon je in het buitenland? 

Erg jammer dat het zo lang op zich laat wachten. Ik ben regelmatig in Frankrijk en zou fijn zijn als ik daar ook mijn telefoon kan thuis laten als ik een stuk ga hardlopen of wandelen.


@Mausssie Laat je stem hier horen. Roaming op Watch 

succes.
 


Hi @Mausssie, het is op dit moment inderdaad nog niet mogelijk om je Multisim in het buitenland te gebruiken. Ook niet in de EU. Over de grens is moet de Watch dus altijd via Bluetooth verbonden blijven met de iPhone. Het is nog niet bekend hoe lang het zal gaan duren voordat dit wel kan, mijn excuses hiervoor! 


Hi @Mausssie, het is op dit moment inderdaad nog niet mogelijk om je Multisim in het buitenland te gebruiken. Ook niet in de EU. Over de grens is moet de Watch dus altijd via Bluetooth verbonden blijven met de iPhone. Het is nog niet bekend hoe lang het zal gaan duren voordat dit wel kan, mijn excuses hiervoor! 

Bedankt voor je bericht Sam. Heel teleurstellend dat KPN dit wel kan aanbieden en Odido niet, zonder uitzicht of en wanneer dit er wel gaat komen.


Reageer