Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? 

Dank

Hallo @Fabiyo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat 1 cijfer in je geboortedatum en ook 1 in de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomt met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste gegevens in je profiel vermelden? Zodra alles overeenkomt, kan ik een code met je delen! 

Pm verstuurd

Goedemiddag, 

Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? 

Dank

Ik ontvang ook graag een promocode!

Ik ontvang ook graag een code! 

Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen! 

Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen! 

Ik heb het ingevuld!

@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen! 

@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen! 

Yess done! Dank! 

Hoi @emmames, ik heb je zojuist per mail een code gestuurd! Laat je het me weten of het is gelukt? 

Reageer