Goedemiddag,
Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt?
Dank
Goedemiddag,
Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt?
Dank
Hallo
Hoi! Hier idem dito. Ik zou ook graag alsnog een nieuwe sms ontvangen met de code! Dank!
Hallo
Goedemiddag,
Ik heb geprobeerd mijn actiecode te verzilveren via de website, maar er wordt aangegeven dat mijn code ongeldig is. Zou ik een nieuwe actiecode kunnen ontvangen? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor de hulp.
L. v.d. Wielen
Hallo
Hai!
Dank voor je antwoord, ik heb maar 1 sms ontvangen maar ben zeker geïnteresseerd in dit leuke kadootje. Dus ontvang graag de code
Vrgr
Goedemiddag,
Na wat zoeken kwam ik deze community tegen. Ik wilde de actiecode gebruiken voor de Podimo actie, maar ook ik heb helaas geen tweede sms gekregen met een code om de actie te verzilveren. Zou ik deze nog kunnen krijgen?
Graag hoor ik het.
Groet, Jellyne
Ik heb op mijn tweede nummer ook geen code ontvangen.Kunnen jullie dit alsnog in orde maken?
Hoi! Ik heb ook geen goede code ontvangen en ook geen tweede sms. Die wil ik graag wel ontvangen..
Hallo allemaal, als je al een code hebt ontvangen, kan ik niet zomaar nog 1 met je delen. Je dient dan contact op te nemen met Podimo die het kan onderzoeken. Als je helemaal geen code hebt ontvangen, kan dit te maken hebben met hoe je de privacyinstellingen hebt ingesteld via je Mijn Odido account. We mogen dit alleen doen bij klanten die akkoord hebben gegeven voor het ontvangen van commerciële e-mails van Odido. Als je dit hebt uitgeschakeld, heb je dus geen sms van ons ontvangen. In dat geval, kan ik wel een nieuwe code delen.
Zo activeert je de gratis periode
Gedaan
Gedaan
Hallo allemaal, als je al een code hebt ontvangen, kan ik niet zomaar nog 1 met je delen. Je dient dan contact op te nemen met Podimo die het kan onderzoeken. Als je helemaal geen code hebt ontvangen, kan dit te maken hebben met hoe je de privacyinstellingen hebt ingesteld via je Mijn Odido account. We mogen dit alleen doen bij klanten die akkoord hebben gegeven voor het ontvangen van commerciële e-mails van Odido. Als je dit hebt uitgeschakeld, heb je dus geen sms van ons ontvangen. In dat geval, kan ik wel een nieuwe code delen.
Zo activeert je de gratis periode
Aangevuld, wel een gedoe zeg, dit
Beste Pharwin,
Graag ontvang ik ook een code voor de Podimo actie. Deze heb ik inderdaad niet ontvangen door de privacyinstellingen in mijn Odido account. Zou je deze alsnog met mij willen delen via een privébericht? Als het goed is staan alle noodzakelijke gegevens in mijn account vermeld.
Bij voorbaat dank!
Code nog steeds niet ontvangen 🫤
Beste Pharwin,
Helaas heb ik ook een sms ontvangen zonder actiecode en geen tweede sms. Zou ik ook de actiecode kunnen ontvangen.
Groetjes,
Piandra
Hallo
Hi
Goedeavond,
Ook ik heb alleen een SMS gekregen met het nieuws dat we 3 maanden Podimo mogen gebruiken maar ook zonder code. Zou ik deze nog mogen ontvangen?
Vriendelijke groet,
Christina Span
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.