Skip to main content

Het zou geweldig zijn om duidelijke documentatie te hebben over hoe Extra diensten te verwijderen bij het downgraden van een Unlimited-abonnement. Zoals velen hier, heb ik eerst geüpgraded naar Unlimited Plus (met HBO Max) en heb ik op 26-08 het abonnement gedowngraded. HBO Max staat nog steeds in mijn account (nu met maandelijkse kosten) en in de My ODIDO-portal staat dat ik sinds de wijziging van het abonnement Extra niet kan verwijderen en moet wachten. De afgelopen dagen is de melding dat ik het abonnement niet kan wijzigen verdwenen, maar ik kan HBO Max nog steeds niet verwijderen – alleen upgraden en meer betalen.

Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 


Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Beste Pharwin, verstrekt via PM.

Alvast bedankt!


Hallo @iserje, laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Echter, omdat je al een wijziging hebt gemaakt, kun je daarnaast niet ook nog eens een wijziging maken in je Extra's. Dat moet altijd allemaal in 1x gebeuren. De Extra's zijn maandelijks opzegbaar, maar hiervoor ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken en kan ik het per direct voor je stopzetten. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Ik zie wel een telefoonnummer in je profiel vermeld staan, maar daar mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Hallo Pharwin,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn extra(HBO Max Basic). Er was geen enkele mogelijkheid hem uit te zetten tijdens m’n abonnement wijziging van Unlimited Plus naar Unlimited Basis en nu een paar week later nog steeds niet.

 

Zou je hem voor mij ook stop kunnen zetten? Ik hoop spoedig te horen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ludo Philips


@iserje Dank voor het sturen van je privébericht met het juiste e-mailadres! Ik heb direct de bundel voor je uitgeschakeld. Deze krijg je nu ook niet meer te zien in je Mijn Odido account, kun je dat voor de zekerheid checken? Hoor het graag van je! 

Hallo @Lupheal, ik zag dat je ook al had gereageerd in dit topic: 

Het is niet de bedoeling om in meerdere topics over hetzelfde issue te reageren. Dat staat ook in onze huisregels vermeld. Ik zal zo snel mogelijk in het andere topic bij je terugkomen! 


Reageer