In mei 2023 ben ik overgestapt van Vodafone naar toen T-Mobile. De reden dat ik dit deed was het feite dat ik een iwatch had en Vodafone had geen oplossing om te kunnen bellen via mijn iwatch. Toen waren ze de enige grote speler op de markt zonder dit mogelijkheden. Bij T-mobile was dit geen probleem dus ik ben een mobiel abonnement aangegaan en ik moest een extra multisim nemen (extra 5€ per maand boven op op mijn mobiel abonnement). Maand gaan voorbij en ik kon mijn iwatch gebruiken (dacht ik) tot ik een keer ging sporten en ik verwachte een telefoon maar werd niet gebeld. Toen ik thuis kwam merkte ik dat ik wel gebeld werd maar niets in me iwatch ontving. Naar de winkel van odido geweest, alles van 0 proberen te instelleren meerdere zelfs, via de helpdesk van odido alles eruit gooien en opnieuw instelleren en dit duurde lang zeker een paar weken bijna 1 maand. Tot odido dood leuk zegt dat het probleem niet aan hun lag maar aan me iwacht.
Omdat ik een apple care + verzekering heb, heb ik apple gebeld en ze hebben mijn iwatch direct vervangen. Iwatch ontvangen alles geïnstalleerd en nog steeds niets. Oude multisim weggegooid en een nieuwe aangeschaft nog steeds niets. Ik werd gezegd dat ik gebeld zou worden en niemand die terug belde.
Contact opgenomen met odido en gezegd dat ik me abonnement wou kosteloos opzeggen en terug naar vodafone wou gaan. Dat was niet mogelijk zonder mijn abonnement (die pas in mei volgende jaar afloop) af te komen.
Begin deze week merk ik dat nu ineens wel werkt. Contact opgenomen met odido dat deze nu zonder dat ik weet hoe wel werkt en dat ik een compensatie wil door de maanden dat deze niet gewerkt heeft. Dit kreeg ik als antwoord:
“ik ben direct met je mee gaan kijken om te zien hoe ik je hierin tegemoet kan komen. Ik zie terug dat je eerste melding over jouw MultiSIM vorige maand is geweest. Ik kan en mag je hier dan ook geen vergoeding geven over de gehele periode, wel wil ik een keer over mijn hart strijken en je een vergoeding geven voor drie maanden. Als je hiermee akkoord gaat, regel ik dit voor je!”
Uiteraard heb ik nee gezegd want ik heb nu 6 maanden extra voor moeten betalen en het heeft niet gewerkt.