Beantwoord

Kan eSIM niet activeren

  • 5 May 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo, Ik kan mijn esim niet activeren. Ik heb tijdens mijn abonnement verlenging gekozen voor esim inplaats van de oude kaart te behouden. Ik had al het QR code gescand met behulp van brief dat ik had ontvangen begin dit jaar met mijn s24. Alleen was toen niet gelukt om te activeren.

Nu probeer ik het opnieuw te activeren maar lukt nog steeds niet. Ik zie het esim (odido / onbekend nummer) in mijn sim beheer en ik zie de sim kaart die nog mijn mobiel nummer heeft. (Ik gebruik het oude sim kaart nog.)

Ik kan het esim niet activeren op mijn odido. Ik kon nergens zien waar ik het kon activeren. Ik vond wel een link om te activeren bij posts van andere mensen die het zelfde problemen hadden. Zodra ik naar het link klikte kreeg ik bericht dat ik geen esim heb op dit nummer.

Kan iemand mij helpen? 

 

icon

Beste antwoord door galidgram 7 May 2024, 19:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Galidgram, leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat gebeurd er als je nu opnieuw de QR-code scant? Mocht het nu nog niet lukken, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik zojuist per SMS naar je heb gestuurd. Dan zet ik een nieuwe eSIM voor je klaar! 😄

Hoi Galidgram, leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat gebeurd er als je nu opnieuw de QR-code scant? Mocht het nu nog niet lukken, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik zojuist per SMS naar je heb gestuurd. Dan zet ik een nieuwe eSIM voor je klaar! 😄

Hoi, QR code opnieuw invoeren geeft mij 'geen geldig of al gebruikt' bericht. Ik heb een prive bericht gestuurd naar jou met alle informatie die je vroeg.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @galidgram, ik neem het stokje even over van mijn collega! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in je account. De QR-code kun je scannen via deze link: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daarna staat de nieuwe eSIM gekoppeld in je toestel en dien je deze alleen nog even te activeren. Dat kan ook heel gemakkelijk via dezelfde link. Start na de activatie je toestel opnieuw op, daarna zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Hallo @galidgram, ik neem het stokje even over van mijn collega! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in je account. De QR-code kun je scannen via deze link: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daarna staat de nieuwe eSIM gekoppeld in je toestel en dien je deze alleen nog even te activeren. Dat kan ook heel gemakkelijk via dezelfde link. Start na de activatie je toestel opnieuw op, daarna zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Hoi, bedankt voor de hulp, het is me gelukt. Ging deze keer wel heel erg soepel (scannen en het activeren.) 

Nogmaals bedankt voor de jullie hulp!

Reputatie 6
Badge +6

@galidgram Geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer