Skip to main content

Ik heb een maand HBO Max als extra gehad totdat ik mijn Prime abonnement kon koppelen, maar nu lukt het me niet om HBO Max te verwijderen en heb ik ineens een extra extra van 5,99€. Hoe kom ik hier nu weer vanaf, want dit was dus niet de bedoeling en het aanpassen van de extra's werkt al niet heel vlot en handig bij mij. 🙄

Hoi Aziraphale, wat gebeurd er precies als je via deze pagina bij HBO Max op wijzigen klikt? Waar loop je precies vast met het wijzigen/stopzetten? Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je t/m 9 september door een flinke korting maar € 1,98 betaald i.p.v. de gebruikelijke € 5,99. Wellicht blijft HBO dan tot in ieder geval 9 september interessant voor je. Laat het me maar weten. Anders help ik je uiteraard graag verder! 😄


Hoi @Marciano van Odido ,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik krijg het onderstaande te zien en dat kreeg ik gisteren ook toen ik, na heel wat heen- en weerklikken ik mijn punt van HBO naar Prime overgezet had en ik HBO wou verwijderen. Ik krijg het, op de een of andere manier, niet weg.

En ik heb nu een maand HBO gehad, maar kijk er nauwelijks naar en heb wel dingen die ik op Prime volg. HBO mag er van mij dus echt wel af, want ik zie het gebeuren dat ik op 9 september het er ook weet niet vanaf kan halen. Die Extra's lopen bij mij, op de een of andere manier, gewoon niet lekker…

 

 


Hi Aziraphale, bedankt voor de snelle reactie en je screenshot! Ik zie het inderdaad. Je kan hem alleen wijzigen. Ik zet het door naar de juiste afdeling in de hoop dat je dit voortaan zelf uit kan zetten in Mijn Odido. Nu kan je je Extra dus alleen wisselen. Ik heb hem in ieder geval zelf voor je uitgezet en hij is ook direct uit Mijn Odido verdwenen. Zie je dit ook? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 


Hi Aziraphale, bedankt voor de snelle reactie en je screenshot! Ik zie het inderdaad. Je kan hem alleen wijzigen. Ik zet het door naar de juiste afdeling in de hoop dat je dit voortaan zelf uit kan zetten in Mijn Odido. Nu kan je je Extra dus alleen wisselen. Ik heb hem in ieder geval zelf voor je uitgezet en hij is ook direct uit Mijn Odido verdwenen. Zie je dit ook? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 

 

Hoi @Marciano van Odido ,

 

Hij is inderdaad weg. Dankjewel!!


Superfijn dat 'ie weg is en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Start dan gerust weer een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond! 😁


Hi Aziraphale, bedankt voor de snelle reactie en je screenshot! Ik zie het inderdaad. Je kan hem alleen wijzigen. Ik zet het door naar de juiste afdeling in de hoop dat je dit voortaan zelf uit kan zetten in Mijn Odido. Nu kan je je Extra dus alleen wisselen. Ik heb hem in ieder geval zelf voor je uitgezet en hij is ook direct uit Mijn Odido verdwenen. Zie je dit ook? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 

Edit: Ik zie net dat je afwezig bent tot 22 september dus ik zal ook even een eigen topic aanmaken.

 

Hallo Marciano,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen enkele optie om hem uit te zetten. Zou je voor mij hetzelfde kunnen doen? Ik hoop spoedig te horen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ludo Philips


Hallo @Lupheal, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je deze kunt uitschakelen, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat er al een opzegging stond verwerkt en dat de bundel op 15/09/24 zou worden stopgezet, omdat de bundels maandelijks opzegbaar zijn. Geen zorgen, ik heb deze per direct voor je uitgeschakeld. Deze zou je vanaf nu niet meer in je Mijn Odido account te zien moeten zijn, krijg je dat ook niet meer te zien? 

Hoor het graag van je! 


Hallo @Lupheal, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je deze kunt uitschakelen, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat er al een opzegging stond verwerkt en dat de bundel op 15/09/24 zou worden stopgezet, omdat de bundels maandelijks opzegbaar zijn. Geen zorgen, ik heb deze per direct voor je uitgeschakeld. Deze zou je vanaf nu niet meer in je Mijn Odido account te zien moeten zijn, krijg je dat ook niet meer te zien? 

Hoor het graag van je! 

 

Bedankt het is inderdaad weg nu en nog excuses voor de de dubbele post.


Zelde probleem, kom niet van die Extra’s af! Heb t niet eens geactiveerd. Abonnement stap lager gezet maar dat heett nix opgelost, nogsteeds in de lijst ‘dat ik het heb’, maar heb geen Amazon account, er is niks gekoppeld. Niks! En toch staat het er. En staat nu dat ik er zelfs geld voor betaal :/

 

Dit moet echt anders. Wil niks meer met die Extra’s te maken hebben.. laat staan voor betalen.


Hallo @wdjmean, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3969, klopt dat? Daarbij zie ik dat je nu beschikt over de Extra Amazon Prime en dat je abonnement vandaag is gewijzigd. Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement en de Extra's zijn ook maandelijks opzegbaar. Zou je willen dat ik de bundel voor je stopzet? Laat maar gerust weten wat je zou willen, dan maak ik het graag voor je in orde! 


hi @Pharwin van Odido Ik wil inderdaad geen Extra’s, betaald of gratis. Ik betaal liever maandelijks aan het bedrijf zelf en dat het netjes gesc

Maar ik moet toch met KS bellen denk ik om m’n Plus voor 32,50 weer terug te krijgen. heb dus uit frustratie het abo gewijzigd maar dat ging van 32,50 plus naar 32,50 basic dus dat is een slechte deal. 

Krijg net ook weer een txt van jullie dat ik Amazon niet heb gekoppeld en geactiveerd. Ik had het fijn gevonden dat ik zelf zo’n koppel toestand ongedaan kan maken en zulke sms’jes stoppen. Of dat je die Extra’s helemaal kan elimineren uit je omgeving als je het toch nooit gebruikt. Nu blijven jullie me ermee tegen m’n hoofd slaan voor de komende de 2 jaar in de app. Met unlimited gebeurd dat nog wel eens die app openen om mb’s aan te vullen.

 

PS. als t nu zou werken zoals Login via Apple werkt, dat je met 1 klik doorzwiert naar die service en instant kan gaan kijken zonder een heel account aanmaken koppelen, ontkoppelen.. en al dat gedoe. Dat zou het wel aantrekkelijker maken. Klinkt best logisch ook eigenlijk als je adverteert dat je t elke maand kan wisselen 🤗 nu is er voor elke service weer aparte voorwaarden, aparte dit en dat.. bij de een kan zus en de ander zo.. 

 


@wdjmean Ik heb zojuist de bundel voor je uitgeschakeld. De einddatum was eigenlijk vanaf 30/10/24, omdat de bundel maandelijks opzegbaar is, maar ik heb zojuist een uitzondering voor je gemaakt en het per direct stopgezet. Ook heb ik meegekeken in je account en ik zie dat je je Klantvoordeel nog niet hebt geactiveerd, vandaar dat je de korting ook nog niet ontvangt. Je komt in aanmerking voor ons Klantvoordeel als je minimaal 2 Odido abonnementen op hetzelfde adres hebt. Je dient het altijd nog even handmatig te activeren en dat kan via je Mijn Odido account. Daarna moet het helemaal goedkomen! 

Ik snap je punt, maar dat heeft echt te maken met dat de (gebruiks)voorwaarden per dienst anders is, vandaar dat het op deze manier zo is geïnstalleerd in je account. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 😊


@wdjmean Ik heb zojuist de bundel voor je uitgeschakeld. Ook heb ik meegekeken in je account en ik zie dat je je Klantvoordeel nog niet hebt geactiveerd, vandaar dat je de korting ook nog niet ontvangt.

 

 

Dank!

 

De korting was een personeelskorting van 2,50. Ik maak idd nooit gebruik van klantvoordeel. Hoef ik ook niet :)


Bedankt voor de toelichting. In dat geval wens ik je heel veel plezier met je vriendenvoordeel en laten we het verder staan zo! Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een mooie dag toe!


Reageer