Hoi allemaal,
Ik loop tegen een probleem aan met mijn HBO Max-abonnement via Odido. Laat me het even uitleggen:
Gisteren kreeg ik de melding dat ik mijn abonnement moest verlengen, terwijl mijn abonnement via Odido volgens mijn gegevens nog steeds actief is. Na het volgen van de stappen om opnieuw te activeren (zoals aanbevolen door jullie support), kreeg ik eerst de melding dat mijn account door een provider is geregistreerd.
Nu kan ik geen van mijn accounts meer gebruiken en krijg ik telkens foutmeldingen. Voorheen kreeg ik een melding over verlengen, maar nu lukt het helemaal niet meer om in te loggen of mijn account te activeren.
Wat heb ik geprobeerd:
- HBO Max Extra in Mijn Odido stopgezet en opnieuw geprobeerd te activeren.
- Ingelogd op de HBO Max-website en geprobeerd het abonnement te koppelen.
- Alle stappen gevolgd, inclusief het invoeren van een bevestigingscode.
Resultaat:
- Eerst kreeg ik de melding over verlengen.
- Nu staat er dat mijn account al door een provider is geregistreerd, en ik kan helemaal niets meer doen.
Vraag:
Wat kan ik nu het beste doen? Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand van Odido mijn account resetten of verder helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,