Skip to main content

Ik wilde gisteravond HBO max kijken, maar ik kreeg de melding dat ik het abonnement moest verlengen,

maar mijn abonnement via Odido loopt nog steeds zag ik in mijn gegevens. Geprobeerd om opnieuw te activeren maar dat lukte niet.

Wie kan mij helpen?

Hi ​@Willy Verstraeten, excuses voor de wat latere reactie. Welkom op onze Community! Leuk dat je HBO Max bij je abonnement hebt. Wat apart dat je opeens deze melding krijgt. Dit heb ik een tijdje terug ook voorbij zien komen. Laten we snel kijken of we dit hiermee kunnen oplossen. Ik heb de HBO Max Extra zojuist stopgezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Kun je het daarna weer activeren via je Mijn Odido account? Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

• Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het lukt. Werkt het hiermee nog niet? Dan ontvang ik graag een screenshot van de melding, zodat ik een case voor je kan doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling! 

Het is niet gelukt, volgens  mijn odido heb ik geen HBO max:

@Willy Verstraeten dat klopt, ik had de bundel voor je uitgezet. Je kon 'm weer activeren via je Mijn Odido account. Geen zorgen, ik heb 'm zojuist weer voor je geactiveerd. Kun je het nu nog een keer checken? Ik hoor het graag! 

Hi ​@Willy Verstraeten, excuses voor de wat latere reactie. Welkom op onze Community! Leuk dat je HBO Max bij je abonnement hebt. Wat apart dat je opeens deze melding krijgt. Dit heb ik een tijdje terug ook voorbij zien komen. Laten we snel kijken of we dit hiermee kunnen oplossen. Ik heb de HBO Max Extra zojuist stopgezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Kun je het daarna weer activeren via je Mijn Odido account? Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

• Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het lukt. Werkt het hiermee nog niet? Dan ontvang ik graag een screenshot van de melding, zodat ik een case voor je kan doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling! 

@Pharwin van Odido Dank u wel HBO max werkt nu weer. In eerste instantie kreeg met de link in de laatste mail om te activeren ook weer de melding zoals ik reeds had door gestuurd, maar na nog een poging lukte het wel. Nogmaals dank.
Met vriendelijke groet,
Willy Verstraeten

@Willy Verstraeten Fijn dat hij het weer doet, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

My HBO wasn’t working for all of September and October and was eventually fixed. I noticed yesterday that is wasn’t working again. How can I fix this and prevent it from continuously happening in the future?

Hi ​@mbadelaar, I'm not sure why this is happening again for some users. I just tried the solution that worked last time to help you use HBO Max as quickly as possible again. We did however forwarded this issue again, so I hope my colleagues will check this with HBO Max and we can prevent this in the future. I removed your HBO Max bundle and re-added it again. Could you please try the following steps:

Please wait 30 minutes for our system to process this. Then it should work to log in and stream again. If not, please try the following, and it should work:

• Log into Mijn Odido and go to HBO Max settings
  • Click on Account koppelen. Log in on the HBO Max website and search for your subscription
  • You will receive a confirmation code per mail. Enter this
  • Check your account to see if payments are still set through Odido

Hallo,

Ik loop sinds 4 December tegen gelijkende problemen aan. Uit het niets bestaat mijn HBO Max abonnement niet meer. Meermaals via telefonisch contact met zowel Odido als HBO Max proberen het op te lossen met ontkoppelen en koppelen ect. Het probleem blijft echter. Nu blijkt mijn abonnement stop te zijn gezet. 

HBO Max wil graag nu een Partner ID om verder onderzoek te doen, kan iemand mij vertellen hoe ik die vind?

Groet, Desiree

Hoi ​@Desiree2024, welkom op de Community en leuk dat je HBO Max gebruikt! Partner ID heb ik nog niet eerder gehoord, maar als je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zet, dan kijk ik graag of ik 'm kan vinden. En ook wat mijn collega's hebben geprobeerd en of ik het met bovenstaande ook voor jou kan oplossen! 😄

@Marciano van Odido 

Hoi,

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet. 

Bedankt alvast voor het zoeken

Groet, Desiree

Goedemiddag ​@Desiree2024, dank voor het invullen van je profiel! Voor zo ver ik zie, is de bundel HBO Max sinds 05-12-2024 verwijderd van je abonnement. Ik zie niet dat het een collega is geweest en ik vermoed dat je dit ook zelf niet bent geweest. De reden kan ik ook niet zo snel achterhalen, sorry! Maar je kunt er dus geen gebruik meer van maken, omdat de Extra is uitschakeld bij je abonnement. Je kunt de bundel uiteraard voor € 5,99 per maand weer activeren via je Mijn Odido account. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Goedemiddag ​@Desiree2024, dank voor het invullen van je profiel! Voor zo ver ik zie, is de bundel HBO Max sinds 05-12-2024 verwijderd van je abonnement. Ik zie niet dat het een collega is geweest en ik vermoed dat je dit ook zelf niet bent geweest. De reden kan ik ook niet zo snel achterhalen, sorry! Maar je kunt er dus geen gebruik meer van maken, omdat de Extra is uitschakeld bij je abonnement. Je kunt de bundel uiteraard voor € 5,99 per maand weer activeren via je Mijn Odido account. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hallo,

Het klopt inderdaad dat HBO Max niet meer gekoppeld is aan mijn Odido account. Dit is gedaan omdat mijn HBO max sinds 4 December niet meer werkte en ik tot 12 December had betaald. Echter kwam de nieuwe factuur er aan en vertelde HBO Max dat iemand mijn abbonement had stopgezet. Dus heb ik HBO max ontkoppeld om niet nog een maand te betalen, gezien mij aan de telefoon bij de klantenservice van Odido duidelijk werd gemaakt dat er geen compensatie zou worden gegeven voor de dagen dat ik geen HBO max kon kijken en ook niet als ik bewust nog een maand zou betalen. 

HBO max geeft aan dat dit verder moet worden uitgezocht omdat het onduidelijk is hoe mijn abonnement is stopgezet. Om dit verder uit te zoeken zou ik dus een Partner ID moeten hebben. Ik begrijp uit jou verhaal dat dit niet te vinden is. Zouden jullie dan iniedergeval HBO Max dit kunnen mededelen?

Ik heb namelijk nu vanaf 4 December geen HBO max meer kunnen kijken terwijl dit wel betaald was en mijn abbonement is door een organisatie of iemand stopgezet zonder mijn weten. Ik ben de afgelopen dagen van het kastje naar de muur gestuurd zowel door Odido telefonisch als HBO Max. Mijn vraag stellen op deze community was mijn laatste hoop, maar ondertussen begrijp is dat ook dit niet werkt. 

Ik ben niet van plan opnieuw een abonnement te nemen, gezien alles wat er gebeurt is. 

Groet, Desiree

Hoi ​@Desiree2024, ik heb de vraag doorgezet naar mijn collega die hier wellicht meer over weet. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten!

Hi ​@mbadelaar, I'm not sure why this is happening again for some users. I just tried the solution that worked last time to help you use HBO Max as quickly as possible again. We did however forwarded this issue again, so I hope my colleagues will check this with HBO Max and we can prevent this in the future. I removed your HBO Max bundle and re-added it again. Could you please try the following steps:

Please wait 30 minutes for our system to process this. Then it should work to log in and stream again. If not, please try the following, and it should work:

• Log into Mijn Odido and go to HBO Max settings
  • Click on Account koppelen. Log in on the HBO Max website and search for your subscription
  • You will receive a confirmation code per mail. Enter this
  • Check your account to see if payments are still set through Odido

It worked thank you!

@mbadelaar Nice that it worked. On behalf of my colleague Marciano: no thanks and you're welcome! If there is anything else we can do for you from this side, please feel free to let us know. For now, have a very nice weekend! 

Reageer