Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?
heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Hoi
Hoi
Bedankt en we horen nog wat over de compensatie toch?
Superfijn dat het is gelukt
Hoi
Na uitloggen en inloggen kom ik er weer in. Dank voor de moeite.
Goedemorgen
Hallo
Still doesn’t work
Pharwin, mijn email waarmee ik inlog in HBO is: harmeneamonn@gmail.com. Mijn email waarmee ik bij mijn Odido account inlog is XXX Mijn is door de helpdesk gevraagd juist in deze community met XXX in te loggen omdat de de email is waarmee ik kan inloggen bij HBO.
Hoi
Hi, Ik heb ingelogd. Nog altijd wordt me gevraagd te betalen voor een abonnement, terwijl dit via de Odido koppeling zou moeten werken.
Ik heb Odido punten, dit ik inzet zodat kostenloos deze abonnement verlengd zou zijn volgens Odido.
Hi
Hi
Dank je Pharwin, het is uiteindelijk gelukt. Ik maak geen gebruik van VPN. Uitloggen uit HBO Max alleen hielp niet. Ik moest ook het abonnement bij Odido stopzetten. Opnieuw aanmaken. Opnieuw een ODIDO abonnement kopen (kost niks, want ik gebruik mijn Odido punten), opnieuw koppeling maken tussen Odido en Hbo max (wordt wel automatisch gestart, maar de Odido email moet opnieuw ingevoerd worden, de koppelingscode werd naar de andere e-mail gestuurd). Dan pas kon ik in het HBO Max omgeving als abonnee inloggen. Het probleem is waarschijnlijk ontstaan omdat de koppeling tussen Odido en Max actief leek terwijl dat niet zo was. Ontkoppelen uit beiden omgevingen en opnieuw een abonnement “ kopen” was de oplossing. Groetjes, Eamonn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.