Skip to main content

Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten.  In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?

heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?

Hoi @SannePapa, ik heb het nog eens geprobeerd en het lukte me nu wel om je bundel handmatig uit en opnieuw aan te zetten. Wil je opnieuw inloggen en kijken of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!

Hoi @Marciano van Odido ja het is gelukt!

Bedankt en we horen nog wat over de compensatie toch?


Superfijn dat het is gelukt @SannePapa, en ik kom er nog op terug!


Hoi @ninva, het is me voor jou nu ook gelukt om de bundel uit en opnieuw aan te zetten. Dit zou het moeten oplossen. Wil je kijken of je opnieuw kan inloggen en of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je. Zo niet, dan zet ik direct een case voor je door naar mijn technische collega's!

Na uitloggen en inloggen kom ik er weer in. Dank voor de moeite.


Goedemorgen @ninva, fijn dat het weer werkt en bedankt voor het laten weten!


Hallo @prokerma ik heb zojuist de bundel bij je nummer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zou je opnieuw kunnen inloggen om te kijken of het nu werkt? 

@Ryan_verkerk Werkt het nog steeds niet bij je abonnement of nu wel? Graag een toelichting hierop, zodat we kunnen kijken naar een oplossing! 

@HarmenEamonn Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik je abonnement niet tegen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken! 

@mbadelaar Thanks for updating your profile. I have just removed and reactivated the bundle for you. Can you try logging in again now? It should work now and I look forward to your response! 

Still doesn’t work 

Pharwin, mijn email waarmee ik inlog in HBO is: harmeneamonn@gmail.com. Mijn email waarmee ik bij mijn Odido account inlog is XXX Mijn is door de helpdesk gevraagd juist in deze community met XXX in te loggen omdat de de email is waarmee ik kan inloggen bij HBO.


Hoi @HarmenEamonn, bedankt voor je e-mailadres(sen). Ik heb ze meteen weer verwijderd, omdat ze openbaar stonden. Ik heb je HBO Max bundel zojuist uit- en opnieuw aan gezet. Wil je het zometeen opnieuw proberen en kijken of het ook weer voor jou werkt? Ik hoor het graag van je!


Hi, Ik heb ingelogd. Nog altijd wordt me gevraagd te betalen voor een abonnement, terwijl dit via de Odido koppeling zou moeten werken.


 


Ik heb Odido punten, dit ik inzet zodat kostenloos deze abonnement verlengd zou zijn volgens Odido.


Hi @HarmenEamonn, maak je toevallig gebruik van een VPN-verbinding? Dat kan soms nog wel eens problemen geven. De app/mobiele versie kan soms ook wel problemen geven. Indien je bent ingelogd in de HBO Max app, kun je dan uitloggen en vervolgens de koppeling maken via je Mijn Odido account en het proberen via een laptop? Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt! 


Hi @HarmenEamonn, maak je toevallig gebruik van een VPN-verbinding? Dat kan soms nog wel eens problemen geven. De app/mobiele versie kan soms ook wel problemen geven. Indien je bent ingelogd in de HBO Max app, kun je dan uitloggen en vervolgens de koppeling maken via je Mijn Odido account en het proberen via een laptop? Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt! 

Dank je Pharwin, het is uiteindelijk gelukt. Ik maak geen gebruik van VPN. Uitloggen uit HBO Max alleen hielp niet. Ik moest ook het abonnement bij Odido stopzetten. Opnieuw aanmaken. Opnieuw een ODIDO abonnement kopen (kost niks, want ik gebruik mijn Odido punten), opnieuw koppeling maken tussen Odido en Hbo max (wordt wel automatisch gestart, maar de Odido email moet opnieuw ingevoerd worden, de koppelingscode werd naar de andere e-mail gestuurd). Dan pas kon ik in het HBO Max omgeving als abonnee inloggen. Het probleem is waarschijnlijk ontstaan omdat de koppeling tussen Odido en Max actief leek terwijl dat niet zo was. Ontkoppelen uit beiden omgevingen en opnieuw een abonnement “ kopen” was de oplossing. Groetjes, Eamonn


Reageer