Beste,
Al enkele maanden speelt er een klacht waar ik met de klantenservice niet uit kwam. Uiteindelijk heb ik rond de kerst periode besloten de klacht via aangetekende post te versturen, waar jullie eigen richtlijnen stellen dat jullie deze binnen 30 dagen zullen beantwoorden. Richting het einde van deze 30 dagen heb ik vanwege het uitblijven van een reactie ook een klacht op klachtenkompas geplaatst, waar tot op heden ook nog geen reactie is gekomen.
In deze hele periode zijn er vanuit T-Mobile vele beloftes gedaan. Ik zou de volgende dag worden gebeld, er zou binnen X dagen een antwoord komen, enzovoort. Geen van deze beloftes heeft T-Mobile zich aan gehouden.
Nu is een gedeelte van de klacht opgelost, simpelweg omdat ik nadat de 30 dagen waren verstreken zelf weer contact heb gezocht en ik eindelijk iemand van de klantenservice te pakken kreeg die het met me eens was dat de afhandeling van dit alles op zijn zachtst gezegd belabberd was. Mij werd toen ook beloofd dat ik na dat weekend (maandag 30 januari, uiterlijk dinsdag 31 januari) een inhoudelijk antwoord kon verwachten over wat er nu precies is misgegaan. Ook zodat ik weet dat dit een eenmalig ding is, en dit niet de normale gang van zaken voor elk probleem is. Maar, je raadt hem al, ook die reactie is nooit gekomen.
Dus, wat gaat hier allemaal mis? Hoe kan het dat er zo veel beloftes worden verbroken en een simpele reactie niet gegeven kan worden?