Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.
Ik probeer nu al meer dan een dag een eSIM te krijgen, maar krijg altijd dit bericht, op internet en aan de telefoon.
Is dit een probleem met mijn account of is dit echt al meer dan een dag kapot?
Beste antwoord door Waqqas
Hallo @Jxs
Ik kom via de app tot het scherm waar je akkoord gaat met de voorwaarden en op bestellen moet drukken maar heb niet op bestellen gedrukt want dan bestel ik hem denk ik.
Zowel via app als browser geprobeerd? Op een andere apparaat proberen of via een andere browser kan je ook proberen.
Is het inmiddels wel gelukt? Als dat niet het geval is dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan ga ik er achteraan!
Hi @Hajar
ik ben inmiddels naar een T-mobile shop gegaan waar ze mij een qr code voor een eSim hebben gegeven aangezien dit nog steeds niet online kon. Dus ik heb nu weer een eSim.
Is het inmiddels wel gelukt? Als dat niet het geval is dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan ga ik er achteraan!
Hoi @Yourisl wat gek dat het bij jou niet lukt. Het zou wel gewoon moeten lukken. Zou je het eventueel via een ander device kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? Dus als het via de telefoon niet werkt, dan even proberen via een laptop en verschillende browsers of uiteraard andersom (ligt er maar net aan hoe je het nu hebt geprobeerd).
Hoi allemaal, ik heb even onderzoek gedaan en ik zie dat de storing inmiddels is opgelost en dat het nu weer zou moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan even weten!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb nog steeds dit probleem en een fysieke sim is geen optie. Enig idee wat ik anders kan doen dan simpelweg via de app of browser een eSim proberen aan te vragen?
Hoi allemaal, ik heb even onderzoek gedaan en ik zie dat de storing inmiddels is opgelost en dat het nu weer zou moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan even weten!
Ik zou willen dat ik je een concreet antwoord kon geven, maar op dit moment ben ik ook geheel afhankelijk van de IT-afdeling. Ik zie op dit moment nog geen update over de voortgang. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat alles goed gaat in de T-Shop!
In de shop was het in 5 minuten geregeld…jammer dat dit zo moeizaam via de website of app verloopt…
Ik zou willen dat ik je een concreet antwoord kon geven, maar op dit moment ben ik ook geheel afhankelijk van de IT-afdeling. Ik zie op dit moment nog geen update over de voortgang. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat alles goed gaat in de T-Shop!
Bedankt voor het doorgeven van deze foutmelding! Onze IT-afdeling is inmiddels de hoogte en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen jullie telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld.
Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. 😊
Hoeveel geduld moeten we eigenlijk hebben? Ik verwacht dat het mailen/genereren van een QR code binnen een paar uur opgelost zou kunnen worden.
Bedankt voor het doorgeven van deze foutmelding! Onze IT-afdeling is inmiddels de hoogte en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen jullie telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld.
Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. 😊
Ik ervaar hetzelfde probleem. Servicedesk kan ook niet echt helpen. Ze sturen een fysieke simkaart op, maar eigenlijk wil ik een eSim om zo meerdere nummer te kunnen koppelen. Het zou fijn zijn als dit wat beter geregeld was.
Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.
Ik heb dit probleem ook. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, My T-Mobile app, verschillende toestellen (inclusief een laptop). Volgende stap is de klantenservice bellen, denk ik.
Die kunnen ook niet helpen ben ik na een paar keer bellen achter gekomen. Gewoon afwachten totdat de melding door de IT-afdeling wordt opgepakt 🙄
Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.
Ik heb dit probleem ook. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, My T-Mobile app, verschillende toestellen (inclusief een laptop). Volgende stap is de klantenservice bellen, denk ik.
Ik heb hetzelfde probleem. Bij het proberen aan te maken van een eSIM krijg ik de melding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.”.
Ik wil graag met je meekijken waar het mis gaat. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee.
5 dagen en dit werkt nog steeds niet, verschillende computers en webbrowsers geprobeerd. Aangezien niemand anders het probleem lijkt te hebben, ligt het probleem vermoedelijk bij mijn account
Ik kom via de app tot het scherm waar je akkoord gaat met de voorwaarden en op bestellen moet drukken maar heb niet op bestellen gedrukt want dan bestel ik hem denk ik.
Zowel via app als browser geprobeerd? Op een andere apparaat proberen of via een andere browser kan je ook proberen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.