Goedemorgen,
Hier hetzelfde probleem
Ik krijg de volgende melding:
Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. Voor alle basisservices verbindingsprobleem of ongeldige MMI-Code.
Kun je mij voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Graag ook het toestel dat je gebruikt dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten. Ik hoor graag van je!
Goedendag,
sinds dit weekend werkt het doorschakelen niet meer op mijn iPhone XS, software 13.1.2. Zowel niet via het menu van de telefoon, alles doorschakelen. Als via de *67* en *21* codes zeg maar. Iemand een oplossing of idee?
ik ben deze week met vakantie en zou graag alle
oproepen doorschakelen naar een collega, maar het werkt dus al de hele dag niet.
Beste Hajar,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen toegang voor dit topic.
Hi
Wanneer je een doorschakeling actief hebt je je wordt gebeld, dan betaal je altijd voor het gesprek vanaf van jouw telefoon naar het nummer waar het naar is doorgeschakeld. Dat zou betekenen dat het om een telefoontje naar Amerika gaat in dit geval. De kosten hiervoor vind je op onze tarievenlijst.
Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Dag Hajar,
Bedankt voor de moeite, maar helaas lukt het nog niet. Ik krijg nu de volgende melding:
“gesprek doorschakelen onvoorwaardelijk. voor Alle basisservices Verbindingsproblemen of ongeldige MMI code”
Maar er wordt niets doorgeschakeld.
Hi
Op welke manier probeer je door te schakelen? Zou je deze stappen kunnen volgen;
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Ben benieuwd of het werkt.
Beste Hajar,
Bedankt voor de poging, maar helaas krijg ik de genoemde melding met deze manier van doorschakelen. Dus het werkt nog niet.
Dag, ik heb hetzelfde probleem: als ik ##002# ‘bel’ dan krijg ik de melding “verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code”.
Als ik in mijn-tmobile kijk (en ook in mijn telefooninstellingen trouwens) staat daar ook dat er geen doorschakelingen actief zijn. Echter, als ik mijn telefoon niet beantwoord dan schakelt hij nog door naar een Amerikaanse visual voicemailservice die ik een tijdje gebruikte (Instavoice). Het lukt me niet om weer gewoon de voicemail van T-mobile te gebruiken.
De doorschakeling is ooit actief geworden door de code **004*(telefoonnummer)#
Help!
Hi
Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Als je contact opneemt met onze zakelijke afdeling dan kunnen ze dit direct voor je doorzetten. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112.
Ik hoor graag of het is gelukt.
Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met het betreffende 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Dan help ik jullie graag verder!
Het doorschakelen vanaf een PrePaid nummer naar een ander nummer is niet mogelijk - je kunt enkel een doorschakeling instellen vanaf een abonnement. De reden is omdat je voor het doorschakelen het gesprek betaald vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waar je naar doorschakelt. Bij PrePaid ben je natuurlijk afhankelijk van het tegoed die er op je kaart staat, mocht dat niet genoeg zijn dan is een doorschakeling niet mogelijk. Vandaar de keuze om dit niet mogelijk te maken.
Mocht je nog vragen hebben laat je het dan even weten?
Hi
Ik heb nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten voordat je de doorschakeling codes invoert? Als dit ook niet lukt dan zet ik het door naar onze technische specialisten en dan gaan zij dit verder onderzoeken.
Ik hoor graag van je!
Dat was mijn vermoeden al dus dank voor het bevestigen!
Hoe zit dat met de kosten als ik in het buitenland (buiten eu) ben? Voorbeeld: ik ga naar VS en ik zet doorschakelen naar mijn vrouw telefoonnummer die bevindt zich ook in de VS.
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw doorschakeling kunnen activeren op deze manier.
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Ik ben benieuwd of het nu wel goed gaat.
Ik probeer al mijn gesprekken van mijn persoonlijke T-Mobile prepay nummer door te laten schakelen naar mijn zakelijke en ik krijg de volgende melding:
call forwarding unconditionally. For all basic services connection problem or invalid MMI code
Kunnen jullie hiermee helpen?
Alvast dank voor jullie reactie.
Alex
Beste Hajar,
Ik krijg de volgende melding:
***
Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. Voor alle basisservices verbindingsprobleem of ongeldige MMI-Code
***
Zou je me kunnen helpen?!
Thx
Welkom op de forum van T-Mobile.
Heb de info hier onder geplaatst.
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.
Kosten:
Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Dus: als je een doorschakeling instelt naar een niet-Nederlands telefoonnummer, gelden er aangepaste tarieven.
Hi
Ik zie dat je een zakelijke abonnement hebt en dat alle instellingen goed staan. Je kan in dit geval het beste contact opnemen met je contactpersoon binnen MSC en vragen om een onderzoek door onze technische afdeling. Zij gaan dan de oorzaak achterhalen en proberen op te lossen. Ik hoop dat je zo verder komt. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.