Beantwoord

Doorschakelen

  • 16 January 2017
  • 29 reacties
  • 62825 Bekeken

hoe schakel ik door van mijn t-mobile nummer naar een andere telefoon
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 January 2017, 15:08

Bekijk origineel

29 reacties

@Hajar het is opgelost! de doorschakelingen zijn allemaal ongedaan. top! dank je wel

Dat is de melding die ik krijg. Ik heb mn tel al x opnieuw opgestart maar blijf deze melding krijgen

Goedemorgen,

 

Hier hetzelfde probleem 

Ik krijg de volgende melding:

Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. Voor alle basisservices verbindingsprobleem of ongeldige MMI-Code.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 

Hi @Mjvh


Kun je mij voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Graag ook het toestel dat je gebruikt dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten. Ik hoor graag van je!



Goedendag,

sinds dit weekend werkt het doorschakelen niet meer op mijn iPhone XS, software 13.1.2. Zowel niet via het menu van de telefoon, alles doorschakelen. Als via de *67* en *21* codes zeg maar. Iemand een oplossing of idee?

ik ben deze week met vakantie en zou graag alle
oproepen doorschakelen naar een collega, maar het werkt dus al de hele dag niet.

Beste Hajar,

Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen toegang voor dit topic.

 

Reputatie 7

Hi @martin_vd,

Wanneer je een doorschakeling actief hebt je je wordt gebeld, dan betaal je altijd voor het gesprek vanaf van jouw telefoon naar het nummer waar het naar is doorgeschakeld. Dat zou betekenen dat het om een telefoontje naar Amerika gaat in dit geval. De kosten hiervoor vind je op onze tarievenlijst.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Dag Hajar,

 

Bedankt voor de moeite, maar helaas lukt het nog niet. Ik krijg nu de volgende melding:

“gesprek doorschakelen onvoorwaardelijk. voor Alle basisservices Verbindingsproblemen of ongeldige MMI code” 

Maar er wordt niets doorgeschakeld.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Op welke manier probeer je door te schakelen? Zou je deze stappen kunnen volgen;

Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Ben benieuwd of het werkt. 

Beste Hajar,

Bedankt voor de poging, maar helaas krijg ik de genoemde melding met deze manier van doorschakelen. Dus het werkt nog niet.

Dag, ik heb hetzelfde probleem: als ik ##002# ‘bel’ dan krijg ik de melding “verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code”.

Als ik in mijn-tmobile kijk (en ook in mijn telefooninstellingen trouwens) staat daar ook dat er geen doorschakelingen actief zijn. Echter, als ik mijn telefoon niet beantwoord dan schakelt hij nog door naar een Amerikaanse visual voicemailservice die ik een tijdje gebruikte (Instavoice). Het lukt me niet om weer gewoon de voicemail van T-mobile te gebruiken.

De doorschakeling is ooit actief geworden door de code **004*(telefoonnummer)#

Help!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Als je contact opneemt met onze zakelijke afdeling dan kunnen ze dit direct voor je doorzetten. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoor graag of het is gelukt.

Reputatie 7
Badge +9
Hi @Mjvh en @Paulus987

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met het betreffende 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Dan help ik jullie graag verder!
Reputatie 4
Badge
Hoi @taedgar,

Het doorschakelen vanaf een PrePaid nummer naar een ander nummer is niet mogelijk - je kunt enkel een doorschakeling instellen vanaf een abonnement. De reden is omdat je voor het doorschakelen het gesprek betaald vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waar je naar doorschakelt. Bij PrePaid ben je natuurlijk afhankelijk van het tegoed die er op je kaart staat, mocht dat niet genoeg zijn dan is een doorschakeling niet mogelijk. Vandaar de keuze om dit niet mogelijk te maken.

Mocht je nog vragen hebben laat je het dan even weten?
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Ik heb nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten voordat je de doorschakeling codes invoert? Als dit ook niet lukt dan zet ik het door naar onze technische specialisten en dan gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!

Dank voor je antwoord.

Dat was mijn vermoeden al dus dank voor het bevestigen!
Reputatie 1

Hoe zit dat met de kosten als ik in het buitenland (buiten eu) ben? Voorbeeld: ik ga naar VS en ik zet doorschakelen naar mijn vrouw telefoonnummer die bevindt zich ook in de VS.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @erw03 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw doorschakeling kunnen activeren op deze manier. 

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Ik ben benieuwd of het nu wel goed gaat.

Ik heb al gebeld met jullie Hajar. Er is schijnbaar een storing en moet nu via account aan en uitgezet worden
Hoi!

Ik probeer al mijn gesprekken van mijn persoonlijke T-Mobile prepay nummer door te laten schakelen naar mijn zakelijke en ik krijg de volgende melding:

call forwarding unconditionally. For all basic services connection problem or invalid MMI code

Kunnen jullie hiermee helpen?

Alvast dank voor jullie reactie.
Alex

Beste Hajar,

Ik krijg de volgende melding:

***

Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. Voor alle basisservices verbindingsprobleem of ongeldige MMI-Code

***

Zou je me kunnen helpen?!

Thx

Ik kan sinds donderdag de doorschakeling niet uitschakelen. Is er een storing?
Hoi Matmoor,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Heb de info hier onder geplaatst.


Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.


En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen.


Kosten:
Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Dus: als je een doorschakeling instelt naar een niet-Nederlands telefoonnummer, gelden er aangepaste tarieven.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @carlutis 

Ik zie dat je een zakelijke abonnement hebt en dat alle instellingen goed staan. Je kan in dit geval het beste contact opnemen met je contactpersoon binnen MSC en vragen om een onderzoek door onze technische afdeling. Zij gaan dan de oorzaak achterhalen en proberen op te lossen. Ik hoop dat je zo verder komt. Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten!

Reageer