Wanneer ik naar een 0906 nummer wil bellen krijg ik dat deze oproep niet is toegestaan terwijl ik geen blokkades aan heb staan
geen achterstand
of iets dergelijks
Wanneer ik naar een 0906 nummer wil bellen krijg ik dat deze oproep niet is toegestaan terwijl ik geen blokkades aan heb staan
geen achterstand
of iets dergelijks
Hallo
Volgens mij worden sommige 09xx nummers standaard geblokkeerd door Odido om de klant te beschermen tegen extra kosten.
Nummers waarmee je geld kunt genereren zijn inderdaad vaak uit voorzorg geblokkeerd. De kosten om daarheen te bellen zijn soms 100% meer dan wat het opbrengt en al die kosten moeten 1 maand later wel betaald worden. Eigenlijk een soort hele dure kort termijn lening.
Kan de blokkade er ook af
Hoi
Welk 09xx nummer probeer je te bellen?
0906-729 0027 Bijvoorbeeld
Ah.. Check..
Wil jij niet gebonden zijn aan persoonlijke gegevens die op het internet terechtkomen? Ga veilig en voorzichtig met je bankgegevens om en betaal je Prepaid Mastercard via onze telefonische betaalmethode. Met ons servicenummer 0906-7290027 kun je zonder problemen bellen voor je aankoop. Blijf aan de lijn, de verbinding wordt vanzelf verbroken zodra de betaling compleet is.
“
Dit is dus precies de blokkade op nummers waarmee je geen dienst betaald maar geld genereert via je telefoonrekening. Dit is soieso een hele slechte deal, maar vanwege fraude zijn deze nummers generiek, dus ook voor jou en mij geblokkeerd.
Aangezien je toch al de telefoonrekening aan het einde van de maand moet betalen (bij goede bedoelingen) is opwaarderen van deze Mastercard via Ideal een betere en goedkopere manier.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.