Beantwoord

Bestelde duo-sim kaart gelijk aan huidige nummer?

  • 4 May 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik wil naast mijn huidige telefoon (iphone 13 mini) een andere telefoon (nokia 800 tough) in gebruik nemen. De telefoons wil ik gebruiken op verschillende momenten, maar met behoud van hetzelfde nummer en gebruik makend van hetzelfde abonnement.  
Ik heb daarom een duo-sim besteld via de app en binnengekregen. Het is me alleen niet duidelijk of deze sim-kaarten mijn huidige nummer bevatten? Ik ging er vanuit, maar wil het graag bevestigd hebben. En als dit niet het geval blijkt te zijn, hoe koppel ik ze dan aan mijn huidige nummer?
Ook word ik verwezen naar een odido website, waar ik vervolgens niks kan vinden over de activatie van mijn duo-sim. Moet ik bijv. de simkaart die nu in mijn huidige telefoon zit vervangen met een van de twee sim kaarten?

 

ik hoor graag,

dank!

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 May 2024, 12:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @smak96 

De 2 duo simkaarten hebben beide hetzelfde nummer als wat je nu hebt, bij een duo sim werkt het zo dat er maar 1 simkaart actief kan zijn op een moment. Het toestel met de andere simkaart moet dan uit staan of in de vliegtuigstand.

Zie je niks in de app bij instellingen en dan simkaart? Als het goed is moet je eerst verifiëren dat jij het bent dmv een sms.

Reageer