Skip to main content

Bij het aanmaken van odido account voor de odido app verschillende keren sms verificaties ontvangen. Wanneer ik vervolgens een multisim wil bestellen dien ik een 5 cijferige verificatie in te vullen, maar deze komt niet binnen? Hoe gaan jullie die oplossen, stap extra naar jullie over voor de multisim voor mn smartwatch samsung ultra, krijg ik het niet voor elkaar!!

Hallo @Noteborenv, wel zo fijn als je onze Multisim kunt aanschaffen, laten we samen naar een oplossing kijken! Op welke manier probeer je dit? Is het in de app? Kun je het anders proberen via een browser of een ander apparaat, zoals een laptop? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7901, klopt dat? Ik zie dat je al meerdere Multisims hebt aangeschaft, waarvan er nu 1 gekoppeld en geactiveerd staat. Werkt alles naar behoren of nog steeds niet? Zo niet, kun je dan laten weten welke melding je precies te zien krijgt? 

Ik hoor het graag!


Tel nr klopt.

Nee het werkt nog steeds niet.. zowel via de app als laptop. Ik ga naar abonnementen, telefonie, dan sim toestel en smartwatch, dan mijn smartwatch, en dan komt er verifieer je identiteit met mijn 06nr. Maar krijg dan geen 5 cijferige code


@Noteborenv Wat gek dat je geen code ontvangt. Je hoeft namelijk geen nieuwe Multisim aan te schaffen. Er staat al 1 gekoppeld aan je abonnement. Kun je anders proberen om een Multisim swap uit te voeren? Daarmee koppel je de bestaande Multisim naar een andere Watch. Dat kan bij Simkaart, telefoon en smartwatch > Extra simkaarten > Multisim. 

Ik ben erg benieuwd of dat wel lukt! Zo niet, dan kan ik eventueel de huidige Multisim voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je even het proces helemaal opnieuw doorloopt met een nieuwe Multisim. Ik hoor het graag van je! 


@Noteborenv Wat gek dat je geen code ontvangt. Je hoeft namelijk geen nieuwe Multisim aan te schaffen. Er staat al 1 gekoppeld aan je abonnement. Kun je anders proberen om een Multisim swap uit te voeren? Daarmee koppel je de bestaande Multisim naar een andere Watch. Dat kan bij Simkaart, telefoon en smartwatch > Extra simkaarten > Multisim. 

Ik ben erg benieuwd of dat wel lukt! Zo niet, dan kan ik eventueel de huidige Multisim voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je even het proces helemaal opnieuw doorloopt met een nieuwe Multisim. Ik hoor het graag van je! 

Pharwin, 

Bedankt voor de moeite, 
k zeg ook niet dat ik een nieuwe Multisim wil aanschaffen. Ik kreeg de huidige niet aan de praat, want na het aanvragen van een multisim moet je je identiteit verifieren alvorens je wordt doorgeleid naar het gedeelte van de barcode en instellen van je multisim op je smwartwatch. Ik kreeg die code niet naar de telefoon gestuurd, dus liep vast zoals aangegeven. 

Vandaag kreeg ik opeens 76 verificatiecodes doorgestuurd naar mijn sms, dus het werkt opeens weer. 
Vervolgens alles ingesteld en het werkt!  Wel gezegd hebbende da ik ik 2 maanden á 200uur bellen met de klantenservice en 4 bezoeken aan de winkel mee bezig geweest om een simonly abbo te krijgen met uiteindelijk nu mijn multisim. Echt top mensen werken bij jullie! Coulance voor alle gemaakte kosten en ongemakt hebben jullie nog nooit van gehoord. Het is dat ik glasvezel bij Odido heb anders was ik al 26keer pleite geweest bij jullie!

 


@Noteborenv Wat fijn dat het inmiddels is gelukt! De reden waarom je de verificatiecode niet ontving, durf ik niet te zeggen. Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen. Ook bedankt voor je vertrouwen dat je ondanks de situatie, toch bij ons wilt blijven. Dat waarderen we en we zijn blij om je als klant bij ons te hebben! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 


Reageer