Bij het aanmaken van odido account voor de odido app verschillende keren sms verificaties ontvangen. Wanneer ik vervolgens een multisim wil bestellen dien ik een 5 cijferige verificatie in te vullen, maar deze komt niet binnen? Hoe gaan jullie die oplossen, stap extra naar jullie over voor de multisim voor mn smartwatch samsung ultra, krijg ik het niet voor elkaar!!
Hallo
Ik hoor het graag!
Tel nr klopt.
Nee het werkt nog steeds niet.. zowel via de app als laptop. Ik ga naar abonnementen, telefonie, dan sim toestel en smartwatch, dan mijn smartwatch, en dan komt er verifieer je identiteit met mijn 06nr. Maar krijg dan geen 5 cijferige code
Ik ben erg benieuwd of dat wel lukt! Zo niet, dan kan ik eventueel de huidige Multisim voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je even het proces helemaal opnieuw doorloopt met een nieuwe Multisim. Ik hoor het graag van je!
Ik ben erg benieuwd of dat wel lukt! Zo niet, dan kan ik eventueel de huidige Multisim voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je even het proces helemaal opnieuw doorloopt met een nieuwe Multisim. Ik hoor het graag van je!
Pharwin,
Bedankt voor de moeite,
k zeg ook niet dat ik een nieuwe Multisim wil aanschaffen. Ik kreeg de huidige niet aan de praat, want na het aanvragen van een multisim moet je je identiteit verifieren alvorens je wordt doorgeleid naar het gedeelte van de barcode en instellen van je multisim op je smwartwatch. Ik kreeg die code niet naar de telefoon gestuurd, dus liep vast zoals aangegeven.
Vandaag kreeg ik opeens 76 verificatiecodes doorgestuurd naar mijn sms, dus het werkt opeens weer.
Vervolgens alles ingesteld en het werkt! Wel gezegd hebbende da ik ik 2 maanden á 200uur bellen met de klantenservice en 4 bezoeken aan de winkel mee bezig geweest om een simonly abbo te krijgen met uiteindelijk nu mijn multisim. Echt top mensen werken bij jullie! Coulance voor alle gemaakte kosten en ongemakt hebben jullie nog nooit van gehoord. Het is dat ik glasvezel bij Odido heb anders was ik al 26keer pleite geweest bij jullie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.