2 dagen geleden verlenging besteld:
bestelnummer 220406541.
Net gebeld met Service. Kunnen niet annuleren.
Beetje raar, en lijkt me onmogelijk. Graag uitzoeken en alsnog annuleren.
Wil een verlenging mét toestel.
2 dagen geleden verlenging besteld:
bestelnummer 220406541.
Net gebeld met Service. Kunnen niet annuleren.
Beetje raar, en lijkt me onmogelijk. Graag uitzoeken en alsnog annuleren.
Wil een verlenging mét toestel.
Wat voor abonnement had je en wat voor abonnement heb je genomen?
Wat voor abonnement had je en wat voor abonnement heb je genomen?
Ja hello is inderdaad nieuw. Is het contract misschien direct ingegaan? Bij een verlenging is geen bedenktijd. Misschien kun je gebruik maken van toestelflexibiliteit ?
Ja hello is inderdaad nieuw. Is het contract misschien direct ingegaan? Bij een verlenging is geen bedenktijd. Misschien kun je gebruik maken van toestelflexibiliteit ?
In het contract staat vermeldt:
Activeringsdatum aansluiting: 19-10-2024
Je mag je contract tussentijds vernieuwen naar een abonnement met toestel. Bekijk de mogelijkheden en
voorwaarden op www.odido.nl/toestelflexibiliteit
Dus ja, het kan. Maar wel pas na 30 dagen ná de ingangsdatum (→ 18-11-2024), wat bij mij als absurd overkomt.
In de voorwaarden staat ook:
Als je het Nieuwe abonnement telefonisch of online (koop op afstand) afsluit, geldt er een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen (volgens de Wet Koop op Afstand).
Het is via de webshop (online dus) afgesloten. Én het is een nieuw abonnement/contract.
In dat geval zou de activeringsdatum (contractdatum) direct moeten ingaan.
Een tegenstrijdigheid dus, of zie ik het fout?
Waarom zo moeilijk doen … <zucht>
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.