Hallo,
Gisteren geprobeerd mijn gsm abbonementen te verlengen, bij de ene gsm ging het vlot alles was binnen 2 mim geregeld , echter de andere ging "heel" wat mis, eerst leek alles goed te gaan, tot ik de thuiskoppieheffing op eind wou betalen toen kreeg ik ineens error dus dacht dat het mislukt was en probeerde opnieuw te verlengen en dat ging niet , kreeg toen mail met bevestiging en ideal link wou ik dus alsnog betalen ook toen is er iets fout gegaan want via jullie site bank opgegeven em dan word je door gestuurd naar andere site daar kwam het bedrag en niet en kon ik dus ook niet betalen , nogmaals proberem dus maar moest een uur wachten prima, na een uur opnieuw geprobeerd em betaling vam de koppieheffing is toen eindelijk gelukt , maar nu volgens de chatbot is de bestelling goedgekeurt en heb idd ook gewoon bevestiging gehad per mail dat na de betaling de gsm verstuurd word prima denk ik maar dan kijk ik op jullie site ,namenlijk op volgende link https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus , geeft die ineens aan dat de bestelling geannuleerd is wtf wat is dit voor gezeik ....
Dus alles is betaald en toch is die geannuleerd en ik weet van niets....
Gaat om bestelling 216492349 . de andere bestelling 216493485 is wel goed gegaan. Waarom gaat het bij de bestelling eindigend op 85 wel goed en de bestelling eindigend 49 zoveel fout?? En word de gsm voor bestelling 49 mu wel of niet verstuurd kom er effe niet meer uit nu wil graag weten hoe het nu zit.
Mvg
Machel hofman