Skip to main content

Beste Odido gasten,

Ik heb mijn order op 25 januari gecancelled en tot op heden niets terug betaald gekregen, Inmiddels al een paar keer telefonisch contact gehad waarbij de 1ste keer werd gezegd dat het binnen 14 dagen terug betaald zou worden. U raad het al……  Niets. Wederom telefonisch contact en nu word er verteld dat het 14 werkdagen zou zijn…… weer niets na die 14 WERKdagen . Wederom maar eens bellen, ja ik zal wel een melding maken…… Tsja, ben ik al 3 weken mee bezig. En het gaat niet om 5 eurootje, maar het is voor veel mensen meer dan een half maandsalaris……

DUS:

Wanneer is het mogelijk dat ik mijn geld terug zie????

Beste Marciano, 

Ik vind dat ik door jullie lang genoeg aan het lijntje ben gehouden. We zijn inmiddels alweer 5 weken verder sinds mijn geannuleerde order. Mijn geduld is groot, maar nu is het op.  

Dus  binnen 1week mijn geld teruggestort anders gaan we juridische stappen ondernemen. De aanvraag ligt inmiddels bij mijn rechtsbijstandverzekering.


Hoi Pat, bedankt voor je geduld tot nu toe. Zoals ik maandag aangaf is het voor mij wachten op een reactie vanuit Finance. Ze hebben je betaling niet gevonden, maar ze gaan het opnieuw onderzoeken. Als we de betaling al hadden, had je het uiteraard allang terug ontvangen. Of je het geld binnen 1 week terug hebt kan ik niet garanderen. Ik had graag meer voor je gedaan, maar ik kan op dit moment niet anders dan het onderzoek afwachten.


Dit is te gek voor woorden, als ik de klantenservice bel en geef het ordernummer door weten ze precies waar het om gaat. Ook wat er is betaald en wanneer. Nu kom je met een k.. verhaal dat ze niet in staat zijn om in bijna 2 weken de betaling niet kunnen vinden.

Dit is gewoon de klanten voor de gek houden en getuigd van geen enkel respect voor de klanten.

Graag vandaag nog bericht dat mijn betaling gevonden is!!


Hallo Pat, hierbij je eerste en directe laatste officiële waarschuwing. Het wordt hier niet gewaardeerd om op deze toon te communiceren. Niet met mij en ook niet met andere klanten. Dit is een klant-helpt-klant Community. Dit soort taalgebruik en deze aannames zijn hier niet welkom. Zoals meerdere malen aangegeven is het wachten op onderzoek van de Financiële afdeling. Ik snap dat je je geld snel terug wil, maar elke dag eisen dat het er vandaag nog komt gaat niet helpen. Ik val ook in herhaling.

Met je ordernummer zie ik ook precies waar het om gaat, dat de betaling is gedaan en wanneer. Echter is dit niet hetzelfde als de betaling terugvinden in het systeem. Je betaling is niet aan je bestelling gekoppeld. Dit kan wel eens voorkomen. 

Ik raad je aan vanaf nu via mijn collega's van de telefonische klantenservice contact te houden over je terugbetaling, aangezien je denkt hier voor de gek te worden gehouden. Dat gezegd hebbende: Mijn verzoek over je terugbetaling staat nog steeds uit bij Finance, dus zodra mijn collega's een update hebben, zal ik het je laten weten. 


Jullie zijn nu al meer dan een maand bezig om mij terug te betalen en als ik vind dat men de klant voor de gek houdt is dat mijn mening. Jullie zijn degene die zich niet aan de wettelijke terugbetalings termijn houden van de 14-dagen.

Dus ik vind dat ik in mijn goed recht sta want blijkbaar ben ik een van ze zeer vele die problemen ervaren met de terugbetaling. 


Het blijft stil aan de overkant...…

Het is inmiddels 7 weken geleden dat mij werd verteld dat mijn geannuleerde order binnen 14 dagen terug betaald zou worden. Ook is gezegd 3 weken geleden dat ze het op zouden zoeken maar nog steeds niets!

Is dit nu het gevolg van slechte administratie of gewoon laksheid?

En aangezien dit een, zoals je zegt,  een klant-helpt-klant Community, dus de klanten mogen van mij gerust weten dat jullie je niet houden aan wettelijke afspraken. 

Groeten 


Hi Pat, je hebt volkomen gelijk dat je de terugbetaling allang terug had moeten hebben. Het bleef hier stil, omdat ik dacht dat je vanaf nu via de telefonische klantenservice op de hoogte gehouden zou worden, aangezien je vind dat wat ik je vertel maar 'gek’ is. Waarom jouw betaling moeilijk te vinden is durf ik niet te zeggen. Ik ben ook afhankelijk van de updates die ik van het Finance team krijg en geloof me, ik heb ze al meerdere malen reminders gestuurd om dit met spoed op te pakken. Echter vragen ze mij ook te wachten, omdat ze het aan het onderzoeken zijn. 

Dus nogmaals, mij aanvallen helpt zeker niet, en ik doe nog steeds alles voor je wat ik kan. Ik heb ze gister en zojuist weer een herinnering gestuurd. Zoals ik zei laat ik het je weten als ik meer weet.


Het blijft stil aan de overkant...…

Het is inmiddels 7 weken geleden dat mij werd verteld dat mijn geannuleerde order binnen 14 dagen terug betaald zou worden. Ook is gezegd 3 weken geleden dat ze het op zouden zoeken maar nog steeds niets!

Is dit nu het gevolg van slechte administratie of gewoon laksheid?

En aangezien dit een, zoals je zegt,  een klant-helpt-klant Community, dus de klanten mogen van mij gerust weten dat jullie je niet houden aan wettelijke afspraken. 

Groeten 

Dag Pat,

Ik zag in de community dat jij het bij jou ook moeizaam ging/gaat om het geld terug te krijgen. Heb jij de betaling inmiddels al terug gekregen? Ik ben namelijk wel benieuwd waar het dan fout gaat. Ik wacht ook op een terugbetaling van een dubbele betaling voor een toestel die ik op 23 januari heb gedaan…

Laten we hopen dat we het bedrag snel terug krijgen.

Groeten,

Kiki


Zo, maar weer eens een update:

 

NOG STEEDS MIJN GELD NIET TERUG!!!!!!!

 

Het is inmiddels al 3 maanden geleden dat mij toegezegd is dat het binnen 14 dagen terug gestort zou worden...... 

Het advies om het weer via de klantenservice terug te krijgen is ook 0,0.

Het is gvd of dat je gewoon tegen een muur loopt te lullen, ze geven geen zak om de klanten.... het geld is binnen en je zoekt het maar lekker uit, toch odido????

 

 


Hi Pat, goed dat je aan de bel trekt. Ik wachtte nog steeds op een reactie vanuit de juiste afdeling, maar het geld moet je nu gewoon terug krijgen. We geven zeker wel om onze klanten en ik blijf er voor je achteraan gaan. Ik snap dat het nu niet zo lijkt, maar ik ga er nu weer alles aan doen om dit te veranderen. Ik heb jouw gegevens doorgezet naar een contactpersoon met de bevoegdheid om dit voor je te regelen en de terugbetaling met spoed aangevraagd. Nog voordat ik deze reactie kon aftypen, kreeg ik al reactie dat ze erin ging duiken. Ik verwacht dan ook snel een nieuwe reactie. Ik laat het je direct weten als ik meer duidelijkheid heb.


En weer 15 dagen verder........


Volgens mij zijn ze in het water gedoken in plaats van mijn terugbetaling te zoeken 


Hi Pat, allereerst mijn excuses dat je niks meer hebt gehoord. Ik snap dat het bijna niet te geloven is, maar geloof me - we zijn je niet vergeten. Mijn contactpersoon bij de juiste afdeling is aan het pushen om je terugbetaling te regelen. Ik zou deze week een update krijgen, maar deze heb ik niet ontvangen. Ik heb direct een herinnering gestuurd en ik hoop zo snel mogelijk na het weekend reactie te krijgen. 


Beste Marciano, 

Inmiddels zijn er alweer 2 weekenden voorbij en geen reactie! Is je contactpersoon Met vakantie? Dit kan toch niet meer, Inmiddels 4 maanden op een terugbetaling wachten?¿?


Hi Pat, nogmaals excuses dat je nog niks hebt gehoord. Ik heb afgelopen weken met mijn collega contact gehad en het blijkt toch iets ingewikkelder dan ik zelf dacht. Mijn collega heeft ook moeten wachten op updates, vanmiddag hebben ze jouw case uitgebreid besproken, maar het is nog niet opgelost. A.s. maandag hebben ze een vergadering ingeschoten met niet alleen onze financiële afdelingen, maar ook met Worldline (transactiebedrijf) om dit verder op te pakken. Het staat echt bovenaan onze lijst en mijn collega en ik schakelen er dagelijks over, zodat ik je op de hoogte kan houden. Ik hoop je maandag goed nieuwste kunnen brengen. 


Goedemiddag Pat, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb zojuist een update gekregen en ik ben heel blij om te kunnen zeggen dat ze je betaling gevonden hebben. Het verzoek om jouw terugbetaling zo snel mogelijk terug te storten staat momenteel uit en ik verwacht hier morgen een nieuwe update over. Dan hoor je opnieuw van mij!


Ik wacht met spanning af, maar ik heb voortaan zoiets van: 

Eerst zien en dan geloven na al die maanden wachten. 


Hoi Pat, snap ik volkomen! Ik heb inmiddels gehoord dat de juiste afdeling ermee bezig is en ik heb meer duidelijkheid over waarom het niet goed liep. In het kort; er stond een bank-bestand niet correct en de bedragen kwamen niet overeen, waardoor deze onmogelijk teruggeboekt kon worden. Hoe het precies werkt weet ik zelf niet, maar ik blij dat mijn financiële collega's in ieder geval meer duidelijkheid hebben. Mijn contactpersoon heeft inmiddels alweer de volgende update-vraag uitstaan. We zitten er dus bovenop en willen dit z.s.m. voor je oplossen. Ik hoop heel binnenkort met specifiekere informatie te komen over de terugbetaling!

Ik heb daarnaast ook naar je abonnement gekeken en ik zag dat er 2 betalingstermijnen in juni en juli voor je klaarstaan met een totaal van € 58,72. Dit bedrag heb ik zojuist gecrediteerd en wordt met je volgende factuur verrekend. Ik wil je hiermee tegemoetkomen en vooral bedanken voor je geduld de afgelopen tijd. Laat je het me weten of je de bevestigingsmail hebt ontvangen? Zoals het er nu uitziet zijn we eindelijk écht dicht bij je terugbetaling. Ik laat het je weten als ik weer een update heb! 


Beste Marciano, 

Ik heb inderdaad de mail gekregen en in de mail staat inderdaad een verrekening. 

Nou, dan wacht ik nog eventjes af, maar je begrijpt dat mijn geduld inmiddels tot het vriespunt gedaald is.


Goedemiddag Pat, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb zojuist een update gekregen en ik ben heel blij om te kunnen zeggen dat ze je betaling gevonden hebben. Het verzoek om jouw terugbetaling zo snel mogelijk terug te storten staat momenteel uit en ik verwacht hier morgen een nieuwe update over. Dan hoor je opnieuw van mij!

 

Ja hoor, heb het eindelijk binnen na zo'n lange tijd. Bedankt voor de ondersteuning maar je zult wel begrijpen dat odido en ik geen vrienden meer worden.

Groeten en een fijn weekend. 


Goedemorgen Pat, ik kreeg vrijdag inderdaad ook bericht van mijn collega dat je het geld hebt ontvangen. Superfijn dat het nu - met veel aandringen van mij en mijn collega - is geregeld. Uiteraard graag gedaan en ik wens je voor nu een hele fijne dag!


Reageer