Hoi Pat, welkom op de Community! Niet fijn dat je de terugstorting nog niet hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat mijn collega's inmiddels 2 keer het terugstortformulier voor je hebben ingevuld, waarvan de laatste gisteren. Ik hoop dat het dit keer goed is gegaan en dat je het bedrag inderdaad binnen 14 kalenderdagen op je rekening hebt staan. Stuur me anders alvast een screenshot/betaalbewijs (zonder persoonlijke gegevens) en je ordernummer. Mocht je het straks niet ontvangen, dan laat ik het onderzoeken en dan heb ik deze gegevens alvast! Laat je het me ook weten als je hebt geld hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en excuses voor het ongemak!
Dank je voor de reactie maar zoals ik begrijp moet ik nog eens 14 dagen gaan zitten wachten op de teruggave?? Ik heb inmiddels al meer dan die 14 dagen gewacht.
Het gaat over ordernummer 207319648.
Heb precies het zelfde zucht…. lijkt wel alsof ze volledig schijt hebben aan de wet
Het is verplicht/van de wet dat ze het binnen 14 dagen terugstorten en nu weer idd 14 dagen wachten.
staan we dan weer onderaan de stapel
Beste Nico,
Ook deze onderneming moet zich aan de wet houden, heb inmiddels het artikel gelezen, bedankt voor je printscreen.
Ik heb inmiddels ook informatie gekregen dat je als particulier ook een incassobureau kunt inschakelen maar zover wil ik het eigenlijk nog niet laten komen, ik wacht het nog heel even af.
Geen probleem! heb precies het zelfde, maar voor mijn gevoel gaan ze er niks mee doen.
Hi Pat, bedankt voor je ordernummer! Je hebt helemaal gelijk. Het terugstortformulier was al eerder ingevuld en daarna heb je het nog niet teruggekregen, dus ik wil eigenlijk gewoon direct laten controleren hoe het staat met de terugbetaling i.p.v. je nog eens 14 dagen te laten wachten. Heb je voor mij nog een screenshot/betaalbewijs? Dan ga ik direct aan de slag!
Hou kan ik je een pdf-bestand sturen?
Beste Marciano,
Ik heb je een privebericht gestuurd
Beste,
Wat is momenteel de status van bovenstaande en aangeleverde informatie?
Sta momenteel rood op mijn rekening, kan ik die rente op jullie verhalen?
Hi Pat, een PDF-bestand sturen kan niet via de Community, maar een screenshot is vaak wel genoeg voor mijn collega's. Als je deze hier in je topic naar me stuurt (of via een privébericht op Facebook of , dan kan ik die direct meesturen naar m'n collega's. De tekst die je via een privébericht hebt gestuurd is niet voldoende, dit moet echt een screenshot zijn. Rente hiervoor kan je niet op ons verhalen. Ik zie je screenshot snel tegemoet!
Beste,
Een screenshot maken van mijn creditcard kan niet gemaakt worden, als dat niet genoeg is wat ik je toegestuurd heb, laat het mij even ommegaande weten want dan gaan we het juridisch oplossen!
Hi Pat, ik heb de aanvraag om je betaling op te zoeken en terug te storten zojuist alsnog naar mijn collega's verstuurd. Ik hoop dat ze in dit geval geen betaalbewijs nodig hebben. Ik verwacht binnen 7 kalenderdagen een reactie van ze te krijgen. Mochten ze toch iets nodig hebben, dan hoor je het van me!
Beste Marciano,
Ik ga de 7 dagen niet afwachten, ik heb al genoeg gewacht op mijn geld en de terugbetalingstermijn is al ruim overschreden. Ik had gehoopt dat het zo opgelost kon worden, ik ben geen specialist in screenshots en dat soort dingen. Ik ga in ieder geval kassa en radar al inschakelen en hoop dat meer mensen dat gaan doen, het is gewoon een grote puinhoop bij julie zoals op deze community te lezen is.
Hier precies het zelfde probleem, niet alleen ik maar ook mijn partner heeft het zelfde probleem.
Vanaf het begin werd er al verteld, ja het geld word automatisch terug betaald door het systeem en heb je binnen 7 werkdagen terug. Niks gehad, weer gebeld ja het duurt eigenlijk 2 weken, nog langer wachten en weer niks. Weer gebeld ja we hebben een melding gemaakt je zal snel wat horen, weer niks gehoord. Weer gebeld ja er is een verzoek gedaan voor uitbetalen je ontvangt het binnen 2 weken max. Nog niks ontvangen, kreeg een mail dat er een terug betaling gedaan zou worden en dat het geld binnen 2 weken op m’n rekening zou staan (met het juiste rekeningnummer erbij) en je raad het al, weer niks ontvangen!! Ik ben er helemaal klaar mee, ik ga nu niet weer 1 week wachten op reactie om dan verteld te worden dat het weer 2 weken gaat duren. Ook ik ga een melding maken bij kassa en radar.
Beste Christie,
Bedankt voor je reactie, zoals je merkt ben je echt niet de enige. Ik heb inmiddels een bericht bij kassa achtergelaten en ik denk dat dat wel meerdere zullen doen en inmiddels al gedaan hebben. Helaas geeft dat al aan wat voor een organisatie dit is.
Hi Pat, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's en ze vragen, zoals ik dacht, toch om een betaalbewijs. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met het PDF-bestand waar je het over had. Laat je het me weten als je deze hebt gestuurd? Dan geef ik hem direct aan ze door!
Hi @Christievzanten, ik zag in mijn mailbox al goed nieuws over jouw terugbetaling binnenkomen. Mijn collega Pharwin komt zo bij je terug in je eigen topic om je hier meer over te vertellen!
Beste Marciano
Bedankt voor je reactie, maar in de mail staat dat ik ook nog een copy van mijn id moet sturen of alleen de pdf van de bank?
Geen dank! Alleen PDF van de bank is genoeg!
En wanneer kan ik nu mijn geld terug verwachten? Gaan die 14 dagen nu weer in?
Hi Pat, thanks voor de snelle actie! Ik heb je betaalbewijs zojuist doorgestuurd. Ik ontvang binnen 7 dagen reactie en zodra zij de terugstorting hebben aangevraagd duurt het ongeveer een week. Wanneer je het precies hebt is nog niet te zeggen, maar het kan altijd eerder zijn. Het is op dit moment even de reactie afwachten als je betaling gevonden is.
We zijn inmiddels weer een week verder en wat denk je??
GEEN ENKELE REACTIE!!!!!
Met wat voor smoesje komen jullie nu aan??
Hi Pat, dat is mijn fout. Ik heb vorige week wel al een reactie ontvangen dat mijn collega's het intern moesten laten uitzoeken en dat ze het me nog zouden laten weten. Ik heb nog niets ontvangen, dus ik wilde je niet blij maken met een loze reactie, maar ik had je even in moeten lichten. Ik heb ze direct een herinnering gestuurd. Ik hoop snel antwoord te hebben!