Skip to main content

Afgelopen weekend heb ik een Samsung Galaxy S24 FE aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. (zie ook bijgevoegde afbeelding). 

Als ik echter deze promotie wil registeren bij Samsung wordt de EAN-code van het toestel niet geaccepteerd. Als ik de lijst met EAN-codes bekijk van deelnemende modellen staat deze hier inderdaad ook niet tussen.

Hoe kan het dat Odido dit dan toch aanprijst? En hoe kan ik hier nu toch aanspraak op maken?

Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊

Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊

Hoi Marciano. Volgens mij is de nieuwe link die je geeft hetzelfde. Ik kom dan ook op de pagina voor de promo die niet voor de FE-modellen geldt. Maar ik heb de juiste link inmiddels gevonden: promo | Samsung Nederland

Hoi Dick, wat stom van me! Dat is inderdaad de juiste die ik je wilde sturen inderdaad, maar top dat je 'm ook zelf had gevonden! 😄

Marciano, zou je mij ook kunnen helpen? Ik heb 19 oktober mijn Samsung Galaxy S24 FE gekocht en mijn aanvraag voor de watch 5 is afgewezen omdat ik een buitenlandse telefoon heb. Maar ik heb de telefoon via de Odido site aangeschaft nadat ik mijn abonnement heb verlengd. Ik kan toch niet weten wat Odido mij toestuurt als telefoon. Ik bestel de FE en krijg hem netjes. Maar voor de actie is deze niet geldig. Maar ik kind wel dat ik recht heb op de watch 5, want door die actie heb ik juist de FE aangeschaft. Dus kan je me helpen?

Met vriendelijke groet:

Eddy

Hoi @Eddy73, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie. Vul snel je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel en stuur me ook direct je ordernummer.

Welke actie probeer je te claimen, de Watch5 Pro LTE? Heb je het via deze promotiepagina gedaan? Wellicht heb je een andere pagina gebruikt. En welke documenten heb je precies meegestuurd? Kijk ook direct eens wat jouw EAN code is. Het zou wel een van deze moeten zijn:

• SM-S721BLBDEUB | EAN 8806095726311
  • SM-S721BLBGEUB | EAN 8806095726298
  • SM-S721BLGDEUB | EAN 8806095726236
  • SM-S721BLGGEUB | EAN 8806095726205
  • SM-S721BZKDEUB | EAN 8806095726144
  • SM-S721BZKGEUB | EAN 8806095726113
  • SM-S721BZYDEUB | EAN 8806095726052
  • SM-S721BZYGEUB | EAN 8806095726014

Ik hoor het graag van je en dan kijk ik graag met je mee! 😄

Hallo,

Ordernr is NLD15244257QVHK

Ik heb alle documenten meegestuurd waar ze om vroegen. Factuur, foto's van de imeinr. Screenshot van het toestelinfo. Heb mijn profiel aangepast

De EAN code staat op de sticker die op de verpakking is geplakt.

Dat heb ik allemaal ook gestuurd. Maar het is afgewezen omdat ik een buitenlandstoestel heb. Ik heb hem gewoon via Odido besteld omdat die actie erbij stond

Hoi Eddy, bedankt voor de snelle reactie! Waar/via welk kanaal heb je je bestelling gedaan? Dit is namelijk geen ordernummer van ons. Een ordernummer van ons bestaat enkel uit 9 cijfers. Ik hoor het graag van je!

Dit is ee  promotie van Samsung. Via hun site heb ik deze promotie geclaimd. Alleen is deze afgewezen omdat ik een buitenlandse telefoon heb gekregen van Odido. Iets waar ik natuurlijk niks aan kan doen. Ik bestel deze telefoon en weet natuurlijk niet wat ik dan thuisgestuurd krijg. Alleen dat het een Galaxy s24 FE is.

hoi @Eddy73 ,

Helder. De vraag van de moderator was nog, waar precies heb je dit toestel met Odido abonnement besteld?

Was dat bijvoorbeeld op www.Odido.nl of via www.gsmweb.nl etc.. ?

Had ik al geschreven. Via Odido.nl

Reageer