Helemaal blij was ik met de bestelling van een iPhone 15 pro, betaallink ontvangen, direct betaald, nog een paar dagen en de telefoon zou worden bezorgd.
En toen kwam PostNL: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry! De volgende dag dan…
Maar toen weer: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!
En nog eens We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!
Dus PostNL bellen: Nee mevrouw die gaat niet meer komen, die is kwijt. Odido moet ons vragen om onderzoek.
Odido gebeld. Ja jammer dat je zonder telefoon zit nu. Je moet gewoon wachten. Je kunt ook niet naar de winkel om je telefoon te halen. En nee, we gaan niet deze annuleren. Je moet wachten en dat kan wel 2 weken duren.
Wat een bagger service is dit dan?? Een probleem van Odido en PostNL draaien ze om zodat het mijn probleem is.
Het begon zo goed toen ze me een nieuw abonnement konden verkopen. Wil je misschien met je thuis internet en tv overstappen naar ons, want dat is echt beter… Ja echt zin in nu. Echt een heel ontevreden gevoel heb ik nu.