Skip to main content

Helemaal blij was ik met de bestelling van een iPhone 15 pro, betaallink ontvangen, direct betaald, nog een paar dagen en de telefoon zou worden bezorgd.

En toen kwam PostNL: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry! De volgende dag dan…

Maar toen weer: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!

En nog eens We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!

 

Dus PostNL bellen: Nee mevrouw die gaat niet meer komen, die is kwijt. Odido moet ons vragen om onderzoek.

Odido gebeld. Ja jammer dat je zonder telefoon zit nu. Je moet gewoon wachten. Je kunt ook niet naar de winkel om je telefoon te halen. En nee, we gaan niet deze annuleren. Je moet wachten en dat kan wel 2 weken duren.

 

Wat een bagger service is dit dan?? Een probleem van Odido en PostNL draaien ze om zodat het mijn probleem is.

 

Het begon zo goed toen ze me een nieuw abonnement konden verkopen. Wil je misschien met je thuis internet en tv overstappen naar ons, want dat is echt beter… Ja echt zin in nu. Echt een heel ontevreden gevoel heb ik nu.

Het gaat natuurlijk om een duur item en Odido moet de vervoerder vragen een onderzoek in te stellen. Dat hebben ze gedaan en dan zal daar even wat tijd voor nodig zijn. POSTnL kan het toestel nog terugvinden, alsnog bij je afleveren of Odido een schadevergoeding betalen. Bij definitief verloren zal Odido een nieuw toestel sturen!


Hoi M, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je blij was met je iPhone 15 bestelling. Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je pakketje bij PostNL kwijt is geraakt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega Nathan inmiddels een case heeft doorgezet om een onderzoek te laten starten. Om eerlijk te zijn is deze case iets te snel aangemaakt. Ik heb je bestelling en T&T nog eens bekeken en ik zie dat de T&T aangeeft dat PostNL je pakket morgen tussen 15:30 en 18:00 uur van plan zijn te leveren. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen en morgen af te wachten.

Het klopt dat de bestelling in deze situatie inderdaad niet geannuleerd kan worden en het kan inderdaad even duren voordat een onderzoek is afgerond. We zijn namelijk mede afhankelijk van PostNL en diverse afdelingen binnen Odido. Mocht de T&T status morgen weer veranderd worden, laat het me dan weten. De T&T status is in de eerste dagen namelijk leidend en deze geeft aan of we het onderzoek kunnen starten. Mocht dit het geval zijn, weet dan dat we er alles aan doen om je pakket op te sporen en zoals @eric ook aangeeft zal je altijd je toestel ontvangen. Excuses voor het ongemak, ik weet uit ervaring dat het even kan duren, maar we moeten dit nauwkeurig aanpakken. Komt in ieder geval goed!

Casenummer: 69627445


Ja ik zit ook met dezelfde verhaal,

mijn vrouw heeft de nieuwe iphone 15 256gb roze besteld en ook gekozen om te laten bezorgen per post, deze zou op 27 geleverd worden en stond ook onderweg met bezorger maar nu is er geen status meer en nooit geleverd.

post nl doet niks voor je, die stuurt je naar odido toe en odido is al een week bezig met onderzoek doen, mijn vrouw is zeer teleurgesteld op deze slechte service, en wil gelijk dit ophalen in winkel of geannuleerd hebben, het is niet een goedkope aankoop, dus we willen ook en snelle oplossing.

Case nummer: 71702971 


Hi @Markusml, niet fijn dat het toestel van je vrouw niet is bezorgd. Geen zorgen, ik zie dat het onderzoek nog in volle gang is. Een onderzoek kan even duren, aangezien we afhankelijk zijn van antwoorden vanuit PostNL en diverse afdelingen binnen Odido. Weet dat we er alles aan doen om erachter te komen wat er met haar toestel is gebeurd en zodra het onderzoek afgerond is nemen mijn collega's contact met je op over het ontvangen van het (nieuwe) toestel. Ik snap volkomen dat het niet fijn is om te wachten, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het onderzocht moet worden en uiteindelijk komt het sowieso goed. Ik hoop dat het onderzoek snel is afgerond en dat je vrouw snel haar iPhone 15 in handen heeft! 

Mocht je eind van de week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is! 😊

71719528


Hi @Markusml, niet fijn dat het toestel van je vrouw niet is bezorgd. Geen zorgen, ik zie dat het onderzoek nog in volle gang is. Een onderzoek kan even duren, aangezien we afhankelijk zijn van antwoorden vanuit PostNL en diverse afdelingen binnen Odido. Weet dat we er alles aan doen om erachter te komen wat er met haar toestel is gebeurd en zodra het onderzoek afgerond is nemen mijn collega's contact met je op over het ontvangen van het (nieuwe) toestel. Ik snap volkomen dat het niet fijn is om te wachten, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het onderzocht moet worden en uiteindelijk komt het sowieso goed. Ik hoop dat het onderzoek snel is afgerond en dat je vrouw snel haar iPhone 15 in handen heeft! 

Mocht je eind van de week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is! 😊

71719528

Dankjewel, ik hoop het ook.


Hi @Markusml, niet fijn dat het toestel van je vrouw niet is bezorgd. Geen zorgen, ik zie dat het onderzoek nog in volle gang is. Een onderzoek kan even duren, aangezien we afhankelijk zijn van antwoorden vanuit PostNL en diverse afdelingen binnen Odido. Weet dat we er alles aan doen om erachter te komen wat er met haar toestel is gebeurd en zodra het onderzoek afgerond is nemen mijn collega's contact met je op over het ontvangen van het (nieuwe) toestel. Ik snap volkomen dat het niet fijn is om te wachten, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het onderzocht moet worden en uiteindelijk komt het sowieso goed. Ik hoop dat het onderzoek snel is afgerond en dat je vrouw snel haar iPhone 15 in handen heeft! 

Mocht je eind van de week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is! 😊

71719528

Hi Marciano,

We hebben een tijdje al gewacht en nog steeds geen geld ontvangen, we kregen de tijd om binnen 2 weken de geld ontvangen en dit is niet gebeurd, we zijn inmiddels al nog 1 week verder en geen kans met de geld terugstorting, zou je dit aub kunnen snel oppakken aub? Telefonisch odido kan niet mij verder helpen en elke keer hangen ze de telefoon op als ze vastzitten in midden het gesprek. 
 

 

mvg,

Markus


Hoi Markus, ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad dat je bestelling is geannuleerd. Apart dat de terugbetaling niet automatisch is gedaan, maar ik zie dat het verzoek bij de juiste afdeling ligt. Ze waren alleen nog op zoek naar het ordernummer, maar die is gisteren ook doorgegeven. De huidige verwerkingstijd staat momenteel op 2 weken, maar aangezien het verzoek al sinds 31 juli uitstaat, hoop ik dat je binnen 1 week iets hoort. Houd je me op de hoogte? Anders pak ik jouw case er direct weer bij om te kijken of er een update is. Excuses voor de vertraging, maar het komt helemaal goed.

Jouw casenummer is 72263849.


Hoi Markus, ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad dat je bestelling is geannuleerd. Apart dat de terugbetaling niet automatisch is gedaan, maar ik zie dat het verzoek bij de juiste afdeling ligt. Ze waren alleen nog op zoek naar het ordernummer, maar die is gisteren ook doorgegeven. De huidige verwerkingstijd staat momenteel op 2 weken, maar aangezien het verzoek al sinds 31 juli uitstaat, hoop ik dat je binnen 1 week iets hoort. Houd je me op de hoogte? Anders pak ik jouw case er direct weer bij om te kijken of er een update is. Excuses voor de vertraging, maar het komt helemaal goed.

Jouw casenummer is 72263849.

Hi Marciano, kan je het gelijk oppakken aub en echt regelen dat eind deze week de geld wordt terug gestoord?


Goedemorgen Markus, als ik een terugbetaling zelf zou kunnen regelen had ik dit het liefst gisteren al gedaan. Echter ligt dit bij de financiële afdeling en staat het verzoek al uit. Het is op dit moment alleen nog afwachten tot mijn collega's aan jouw case toekomen en je op de refund lijst zetten. We houden de case in de gaten, zodat we straks kunnen zien wanneer dit daadwerkelijk gebeurd. Ik hoop snel!


Goedemorgen Markus, als ik een terugbetaling zelf zou kunnen regelen had ik dit het liefst gisteren al gedaan. Echter ligt dit bij de financiële afdeling en staat het verzoek al uit. Het is op dit moment alleen nog afwachten tot mijn collega's aan jouw case toekomen en je op de refund lijst zetten. We houden de case in de gaten, zodat we straks kunnen zien wanneer dit daadwerkelijk gebeurd. Ik hoop snel!

Dankjewel voor je antwoord maar wil het zsm ons geld terug.


Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Is het bij jullie nu opgelost? 
lange tijd klant bij T mobile en daarna odido. Altijd goede service gehad. 
Helaas is mijn telefoon nu kwijt en moet er een onderzoek gestart worden na verschillende telefoontjes van mij naar odido en post nl. 
Ik reageer netjes via de mail. Na aantal dagen besluit ik toch even te bellen. Is mn mail wel ontvangen? 
Vervolgens krijg ik Amber aan de telefoon. Eerst mail niet ontvangen. okeej nog keerje versturen. Toen konden de bijlages niet geopend worden? Hoe kan dat nou? Antwoord: dat weet ik niet? mijn antwoord: Ik geaviseerd om even de icter er naar te laten kijken. Want kost mij erg veel tijd en moeite. En moest opnieuw versturen pdf van maken? Moet dat echt zo? Antwoord odido ja. kost jou moeite klopt anders doe je geen moeite dan ben je je geld kwijt en telefoon. Dit antwoord vond jk zeer klankt onvriendelijk. We kunnen beide niets aan doen dat telefoon kwijt is maar moeten er samen regelen toch? Jammer dat er zo gecommuniceerd wordt door jullie. 
Weer in de wacht. Daarna was alles toch ontvangen? 
Kunnen jullie alsjeblieft schriftelijk bevestigen dat mijn onderzoek is gestart en dat jullie mijn mail hebben ontvangen? 
Zou echt super fijn zijn! 
Groetjes, 
Marit


Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Is het bij jullie nu opgelost? 
lange tijd klant bij T mobile en daarna odido. Altijd goede service gehad. 
Helaas is mijn telefoon nu kwijt en moet er een onderzoek gestart worden na verschillende telefoontjes van mij naar odido en post nl. 
Ik reageer netjes via de mail. Na aantal dagen besluit ik toch even te bellen. Is mn mail wel ontvangen? 
Vervolgens krijg ik Amber aan de telefoon. Eerst mail niet ontvangen. okeej nog keerje versturen. Toen konden de bijlages niet geopend worden? Hoe kan dat nou? Antwoord: dat weet ik niet? mijn antwoord: Ik geaviseerd om even de icter er naar te laten kijken. Want kost mij erg veel tijd en moeite. En moest opnieuw versturen pdf van maken? Moet dat echt zo? Antwoord odido ja. kost jou moeite klopt anders doe je geen moeite dan ben je je geld kwijt en telefoon. Dit antwoord vond jk zeer klankt onvriendelijk. We kunnen beide niets aan doen dat telefoon kwijt is maar moeten er samen regelen toch? Jammer dat er zo gecommuniceerd wordt door jullie. 
Weer in de wacht. Daarna was alles toch ontvangen? 
Kunnen jullie alsjeblieft schriftelijk bevestigen dat mijn onderzoek is gestart en dat jullie mijn mail hebben ontvangen? 
Zou echt super fijn zijn! 
Groetjes, 
Marit

Ja bij ons is het wel opgelost, maar je moet heel vaak klanten service bellen om de status van onderzoek enzo, na de 2de keer wachten van 15 dagen voor retour geld hebben we ons geld terug ontvangen, nooit meer per post doen, altijd in winkel ophalen voor mij


Reageer