Skip to main content

Ben direct ingestapt bij release maar na een paar dagen werd al vrij snel duidelijk dat ik in een omgeving woon met alleen N28 masten en geen N78. Door de firmware upgrade in de eerste nacht werd ik geforceerd van 5G naar 4G wat het product totaal onbruikbaar maakt in mijn situatie.

Dus opgezegd.

Dat bleek niet mee te vallen maar na uren in de wacht gestaan te hebben en VELE malen doorverbonden te zijn (volgens mij heb ik de halve servicedesk leren kennen) EINDELIJK op kunnen zeggen. U ontvangt nog een bevestiging per mail mijnheer.

Deze heb ik tot op de dag van vandaar (zeker een maand later) niet mogen ontvangen (nee ook niet in de SPAM folder) maar is op “mijn odido” mijn opzegging zichtbaar. Nahja zal wel goedkomen denk je dan.

Echter werd er na 2 weken wel doodleuk door odido afgeschreven van mijn rekening (weer bellen en lang in de wacht excuses .. storneert u maar wij maken het in orde u ontvangt een bevestiging) Nooit meer wat van gezien.
Wel machtiging laten verwijderen en geincasseerde bedrag laten storneren.

Inmiddels 3 aanmaning en dreigementen van incasso bureaus verder, heb ik tot 3 keer het contact formulier ingevuld en de belofte dat men mij binnen 10 werkdagen zou berichten ontvangen maar geen enkele inhoudelijke reactie gehad.

HOE DAN ?
En vandaag WEER een rekening in mijn mail.
Odido .. gasten ik heb binnen 2 weken opgezegd ik ben jullie HE LE MAAL niets verschuldigd, en jullie houden je niet aan de afspraken laat staan de WET.
ERGO 
HOE KOM IK IN GODESNAAM met een weldekende Odido persoon in contact die mij netjes te woord wil staan en mijn probleem kan oplossen.

Hoi 0ptimus, wat apart dat je annulering blijkbaar niet goed is doorgekomen. Geen zorgen, dat gaan we oplossen. Heb je iets meer informatie voor me? Om wat voor abonnement gaat het? Een mobiel abonnement met toestel? Vul dan je 06-nummer, klantnummer of 097-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in. Dan kijk ik graag met je mee!

Wat betreft het online formulier. Hier geef ik je alvast meer informatie over. De queue waarin die berichten binnenkomen is door technische redenen inactief. Hier werken we aan. Excuses voor dit ongemak!

Hoi ​@Marciano van Odido 
Even he .. maar wat zou je zelf denken wat voor een abonnement het is ?
Als je mijn post leest ?

Verder gaat de soap lekker door .. gisteren plotseling door 080092 gebeld met een Odido meneer die het allemaal HEEEEEEL vervelend voor me vond en ALLES in orde zou brengen.
En ALLES via de mail zou bevestigen. Inmiddels 24h later .. natuurlijk gewoon in lijn zijn alle beloftes weer in rook opgegaan.

Kortom weer een week vol loze beloftes van Odido en personeel dat (ogenschijnlijk) niet kan lezen.
Ik ben er klaar mee, Odido ik heb u in gebreke gesteld, u heeft aangetoond niet bij machte te zijn inhoudelijk te kunnen reageren. Alle verder communicatie mag u doen via mijn juridische bijstand.
Voor naam en telefoonnummer van deze juridische bijstand kunt u mij bereiken via DM of mijn gegevens die u heeft aan de hand van mijn klant nummer.

Overigens wel prachtig dat u zelf hier bepaald dat u mijn vraag beantwoord heeft terwijl u dat helemaal niet gedaan heeft.
Prachtig voorbeeldje van zelfoverschatting van dit bedrijf.
Mooi hoor .. maar ook echt wel een beetje sneu.

Hoi 0ptimus, ik raad je allereerst aan om op een normale manier met me te communiceren. Dan help ik je graag verder. Uit je post haal ik niet om wat voor abonnement het gaat en of er een toestel bij zit. Ik vraag dit uiteraard met een reden, omdat dit te maken heeft met de mogelijkheden voor je opzegging. 

Daarnaast leg ik je graag uit hoe het op de Community werkt. We selecteren altijd een beste antwoord. Op het moment dat ik reageer en dat op dat moment het enige antwoord is, is dat het beste antwoord. Ik stel hierin een aantal vragen en de verificatie om je verder te kunnen helpen. Dat is niet alleen voor jou handig om te weten, maar ook voor andere klanten die met dezelfde vraag in jouw topic terechtkomen. Heeft niks met zelfoverschattig te maken. Simpelweg moderatieregels. Ik hoop dat je dat begrijpt.

Dat gezegd hebbende wilde ik direct met je meekijken, maar ik zie dat je de gevraagde gegevens nog niet hebt ingevuld. Laat het me weten als je ze hebt ingevuld. Dan kijk ik met je mee!

Jij vertegenwoordigd Odido die ONBEREIKBAAR voor mij is, dus ik zou zeggen kijk even in de spiegel van je werkgever die zijn klanten als voetveeg behandeld, wellicht snap je dan mijn toon inmiddels na al mijn uren gepoogd te hebben dit aanhankelijk te maken.
Kortom de toon is gericht naar OdiDo niet naar jou persoonlijk.

For the record ik heb dus ook 3 x inhoudelijk via het klachten / contact formulier een en ander aanhankelijk proberen te maken en onlangs ook weer via de telefoon.
Maar tot op heden wordt er gewoon NIET inhoudelijk gereageerd anders dan “we hebben uw bericht ontvangen.”

Kortom ik heb bevestigd gekregen dat mijn berichten binnenkomen maar jullie laten je klant willens en wetens dus meer dan een maand onbeantwoord maar weten wel de weg naar mijn betaalrekening te vinden middels onterechte incasso;s te doen.

Blijkbaar is mijn topic verplaatst maar dit stond dus in Klik & Klaar, het gaat dus om een Klik & Klaar abonnement.
Al mijn gegevens heb ik overigens al met een collega ​@Nora van Odido  van je gedeeld maar die is .. het zal je verassen ook in geen velden of wegen meer te bekennen en heeft nooit op mijn DM gereageerd.

Dus gezien de handelswijze van Odido ben ik er echt HE LE MAAL klaar mee.
Zo ga je botweg niet met je klanten om.

Hieronder mijn bericht (gekuist) naar jouw collega van ruim een maand geleden.

Hoi 0ptimus, ik snap volkomen dat het niet fijn is dat je lang hebt moeten wachten op een reactie en ik snap de toon. Echter blijft het een openbare klant-helpt-klant Community met regels, dus we willen graag dat het voor iedereen een plek blijf waar anderen je kunnen en willen helpen. Ik moest het daarom wel gezegd hebben. Wat betreft de privéberichten naar Nora; ook het versturen van privéberichten is niet toegestaan volgens de huisregels. Vandaar dat er geen reactie op is gekomen. Ik heb haar wel direct gevraagd de gegevens naar me door te sturen. De gegevens die je hebt gestuurd zijn niet de gegevens die we nodig hebben om je account in te zien en op te zeggen, maar ik heb je abonnement er wel mee kunnen vinden, dus ik heb direct verder gekeken.

Nogmaals niet fijn dat een inhoudelijke reactie langer duurde. Exuses hiervoor. Ik gok dat de verwerkingstijd van deze afdeling langer was door de drukte, maar dat kan ik niet inzien. Ik zie dat mijn collega Shawn inmiddels contact met je heeft gehad, het abonnement heeft opgezegd en een credit heeft aangemaakt. Op 28 november heeft hij je ook een mail gestuurd met instructies voor het terugsturen van de apparatuur. Is dit inmiddels ook gelukt? 

Mocht je nog andere vragen hebben of als ik je nog ergens bij kan helpen, zet dan alsnog je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik direct met je meekijken!

Ik zie nu dat het nog niet is gelukt met de opzegging en dan Shawn een case heeft doorgezet naar de technische dienst: 74540854. Zij hebben momenteel een verwerkingstijd van 13 dagen, dus ik verwacht dat ze uiterlijk begin volgende week aan jouw case toekomen. Houd me gerust op de hoogte als je van mijn collega's hebt gehoord. Mocht je niks hebben gehoord, laat het me dan ook weten. Dan kijk ik graag of er een update is!

Reageer