Skip to main content

Op 2 oktober heb ik een Apple Watch Ultra 2 2024 Titanium Case Sportband Zwart besteld. Voordat ik mijn bestelling plaatste, stond er dat het vanaf 4 oktober beschikbaar zou zijn. Vandaag zag ik echter dat het pas na 21 oktober beschikbaar zal zijn. Moet ik echt tot 21 oktober wachten op mijn nieuwe Apple Watch, of is mijn bestelling al klaar? Alvast bedankt.

Mijn bestelnummer: 221334285

Goedemorgen Halit, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en tof dat je voor de Apple Watch Ultra 2 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je 'm inmiddels hebt opgehaald in de shop. Superfijn dat je net op tijd was, voordat deze Watch een langere levertijd kreeg. Hoe bevalt 'ie? 😄


Goedemorgen Halit, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en tof dat je voor de Apple Watch Ultra 2 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je 'm inmiddels hebt opgehaald in de shop. Superfijn dat je net op tijd was, voordat deze Watch een langere levertijd kreeg. Hoe bevalt 'ie? 😄

 

Goedemorgen  Marciano, heel erg bedankt! Ik heb de Watch inderdaad op tijd kunnen ophalen en ik ben er ontzettend tevreden mee. De Apple Watch Ultra 2 overtreft mijn verwachtingen, met zijn geweldige functies en gebruiksgemak. Bedankt ook voor de goede service en aandacht!


Goedemorgen Halit, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en tof dat je voor de Apple Watch Ultra 2 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je 'm inmiddels hebt opgehaald in de shop. Superfijn dat je net op tijd was, voordat deze Watch een langere levertijd kreeg. Hoe bevalt 'ie? 😄

Superfijn, behalve dan dat ik ook op 2 oktober exact hetzelfde model heb besteld, ook de belofte kreeg dat ik op 4 oktober de Watch kon komen oppikken, maar behalve de bevestiging nog helemaal niets heb gehoord. 
Ik ben gisteren al bij de shop langs geweest, maar daar konden ze mij niets vertellen over de verwachting nu. 
 

Moet ik nu wel wachten tot 21 oktober? 


Hoi @Seti, ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie nog geen SMS vanuit de Shop. Gezien de tijd sinds je bestelling, zou ik nog uiterlijk een dag of twee wachten. Wie weet komt 'ie nog, maar ik ben bang dat je er net buiten valt. Je kan uiteraard tot 21 oktober wachten of een ander model kiezen. Mocht ik je bestelling moeten annuleren, dan kan ik dit ook voor je in orde maken. Laat het me maar weten!


Hoi @Seti, ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie nog geen SMS vanuit de Shop. Gezien de tijd sinds je bestelling, zou ik nog uiterlijk een dag of twee wachten. Wie weet komt 'ie nog, maar ik ben bang dat je er net buiten valt. Je kan uiteraard tot 21 oktober wachten of een ander model kiezen. Mocht ik je bestelling moeten annuleren, dan kan ik dit ook voor je in orde maken. Laat het me maar weten!

Ik heb ook een ander model besteld dat direct leverbaar zou zijn op 6 oktober. Die was er gisteren ook niet. Het zit mij vooral dwars dat er verkeerde levertijden worden getoond en dat ik vervolgens bij het veranderen van die levertijden totaal geen duidelijkheid kan krijgen van Odido over wanneer ik dan wel de Watch kan verwachten. Ik vind dat niet netjes met je trouwe klanten omgaan. 
 


Hoi @Seti, ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie nog geen SMS vanuit de Shop. Gezien de tijd sinds je bestelling, zou ik nog uiterlijk een dag of twee wachten. Wie weet komt 'ie nog, maar ik ben bang dat je er net buiten valt. Je kan uiteraard tot 21 oktober wachten of een ander model kiezen. Mocht ik je bestelling moeten annuleren, dan kan ik dit ook voor je in orde maken. Laat het me maar weten!

Ik heb ook een ander model besteld dat direct leverbaar zou zijn op 6 oktober. Die was er gisteren ook niet. Het zit mij vooral dwars dat er verkeerde levertijden worden getoond en dat ik vervolgens bij het veranderen van die levertijden totaal geen duidelijkheid kan krijgen van Odido over wanneer ik dan wel de Watch kan verwachten. Ik vind dat niet netjes met je trouwe klanten omgaan. 
 

As we speak krijg ik die SMS dat het product voor mij klaarligt. Ik weet niet of dat met dit gesprek te maken heeft, maar ik ben blij te lezen dat het toch gelukt is! 


Hi @Seti, dat moet toeval geweest zijn! 😄 Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je de SMS inmiddels ontvangen hebt en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Op deze pagina van onze website kun je de openingstijden van onze winkels vinden. Houd er rekening mee dat je het toestel alleen kunt ophalen in de winkel die jij gekozen hebt. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!


Op 30-09 heb ik een apple watch ultra 2 Titanium Case Milaneesband besteld, bestelling 221172443. Op 8-10 heb ik sms gekrijgen als watch niet meer op vorrad is en als ik wil deze watch moet even wachten of iets andere kiezen. Tot nu toe niks meer gehoort, weet julie hier waaneer wordt die weer leverbaar.

alvast bedankt 


Hoi @Dawid Szymanek, ik heb meteen met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over de Apple Wach Ultra 2 en het model dat je hebt besteld. Dit product staat op dit moment op een tijdelijke phase-out. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer ze dit product kunnen leveren. In dit geval weten wij dus ook niet of en wanneer we dit product nog kunnen aanbieden. Daarom zeggen we in dit geval dat je kan wachten, maar we weten niet hoelang het duurt. Of je kan contact opnemen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 om een ander model te kiezen. Ik raad aan om te kijken of er een ander model is dat bij je past die wel op voorraad is, zodat je je Watch zo snel mogelijk in handen kan hebben! Laat je het me weten waar je voor kiest? Ik hoor het graag van je! 😊


Goede avond ik wil mijn bestelling annuleren, bestelling nummer: 223925166

ik heb Apple Watch Ultra 2 besteld het stond ook direct leverbaar maar ik zie bovenop dat er zijn lange wachttijden dus ik wil het niet meer.


Hi ​@Przem0, welkom op onze Community! Jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Ik heb zojuist de order voor je geannuleerd. Het duurt ongeveer 24 uur voordat deze volledig is verwijderd uit onze systemen. Wellicht dat je het ergens anders (bij één van onze partners) 'm sneller kunt krijgen. De keus is uiteraard aan jou! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Hi ​@Przem0, welkom op onze Community! Jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Ik heb zojuist de order voor je geannuleerd. Het duurt ongeveer 24 uur voordat deze volledig is verwijderd uit onze systemen. Wellicht dat je het ergens anders (bij één van onze partners) 'm sneller kunt krijgen. De keus is uiteraard aan jou! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Top bedankt 🤝


Reageer