Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy Flip 6 besteld. Vandaag contact opgenomen met de winkel en mijn telefoon ligt er. Het probleem is, de bestellingen zijn geblokkeerd en kunnen niet vrij gegeven worden voor levering. 

 

Kan iemand mij vertellen hoelang dit gaat duren? en is de verwachting er überhaupt dat ik hem dit weekend nog kan afhalen? 

waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik;

Het is voorlopig nog hopeloos, en wachten


Ik denk het. ik heb zelf nog geen bericht ontvangen dat die klaar ligt in de winkel. ik had zelf even gebeld. Maar ik ben er inderdaad bang voor. 

 

Ook wel jammer dat je van het kastje naar de muur gestuurd word en niemand ons verder kan helpen. 


Hoe meer mensen het melden, hoe groter de kans dat iemand binnen Odido het probleem serieus gaat nemen.. 🙂 Sterkte!


Laten we het hopen! :-) 

 

Jij ook sterkte. 


Hoi Lisz, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Flip6 bent gegaan! Minder fijn dat je hem nog niet kan ophalen. Zoals mijn reactie in het andere topic, heb ik het doorgezet naar de juiste afdelingen. Zodra we meer duidelijkheid hebben hoor je het van ons! 


Reageer