Beste T-Mobile.
Ik heb bij jullie vorige week een bestelling gedaan voor een Iphone 13 in een kleur. Toen bleek dat de levertijd pas 10 juni zou zijn en mijn abonnement aankomende woensdag stopt bij me andere provider en ik dan ook niet meer te bellen ben of mijn telefoon binnen is hebben we gekeken welke er (Morgen) beschikbaar zou zijn in de shop in Rijswijk. Dit was de groene dus is er een wijziging gedaan. Nu zie ik dat morgen de winkel helemaal niet open is?. Dus eerst laten ze me een toestel bestellen die pas einde van de week binnen zou komen 10e en nu vervolgens wordt de afspraak met de mevrouw aan de telefoon weer niet nagekomen of kan niet nagekomen worden.
Het is wel een slechte start op deze manier. Dus ik hoop dat ik dinsdag wel een telefoon op kan halen in de shop in Rijswijk die voorradig is de kleur maakt me niet uit maar anders ben ik vanaf woensdag voor niemand meer bereikbaar. Ik had gehoopt dat het wat soepeler zou lopen of dat er gezegd zou zijn dat dit niet haalbaar was, .
Hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel