Beantwoord

Internet op reis werkt niet meer

  • 2 May 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Dag, 

Op 1 mei heb ik een Internet Op Reis pas  L  zone 2 van €25,00 aangeschaft. Dit is goed voor 1000 mb

Helaas werkt deze bundel niet meer. En betaal ik nu dus een hoger tarief. 

Ik heb er 185 m’n van de bundel gebruikt. Ik heb er screenshots van gemaakt  

Kunt u dit alstublieft oplossen. Helaas kom ik niet verder met de chatbot Izzy, omdat deze mij niet kan doorverbinden met een adviseur. Het bellen lukt helaas ook niet omdat ik nu in de VS verblijf. Ook een e-mail sturen kan niet. Nu dus op deze manier  

Ik heb verschillende providers geprobeerd, maar dit heeft dus ook niets opgelost. 

 

Ik hoop dat u mij spoedig kan helpen. 

 

icon

Beste antwoord door Ann123 3 May 2024, 15:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Ann123 ,

internet op reis is voor abonnementen afgesloten of verlengt na 5 september 2023. Is dat bij jou het geval?

Dat is bij mij het geval. Het gaat om een verlenging van het contract. Daarvoor was het t mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ann, van harte welkom op de Community en gaaf dat je in de VS bent! Wat vreemd dat je bundel niet werkt. Ik zie dat je hem wel gekocht hebt. Ik heb direct een nieuwe bundel voor je geactiveerd en nu doet 'ie het als het goed is wel. Ik zie hem ook direct in je Mijn Odido staan. Laat je het me weten of je hem ook ziet staan en of alles nu goed werkt? Ik ga de kosten van € 25 voor de eerste niet werkende bundel diret voor je crediteren. Je vind deze straks terug op je volgende factuur.

In de VS kan je verbinding maken met T-Mobile. Ik hoor het graag van je! 😄

 

Hi Ann, van harte welkom op de Community en gaaf dat je in de VS bent! Wat vreemd dat je bundel niet werkt. Ik zie dat je hem wel gekocht hebt. Ik heb direct een nieuwe bundel voor je geactiveerd en nu doet 'ie het als het goed is wel. Ik zie hem ook direct in je Mijn Odido staan. Laat je het me weten of je hem ook ziet staan en of alles nu goed werkt? Ik ga de kosten van € 25 voor de eerste niet werkende bundel diret voor je crediteren. Je vind deze straks terug op je volgende factuur.

In de VS kan je verbinding maken met T-Mobile. Ik hoor het graag van je! 😄

 

 

Dag Marciano,

Dankjewel voor je hulp. Ik zie de bundel nu weer staan,

Fijne dag,

Ann

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ann, graag gedaan en superfijn dat je hem nu wel ziet staan. Ik heb je zojuist ook per mail een bevestiging gestuurd van de credit. Ik wens je voor nu alvast een heel fijn weekend en een mooi verblijf in de VS! 

Dag Marciano,

De e-mail met de bevestiging van de credit heb ik gezien. Dank daarvoor. 
Doordat de bundel niet werkte heb ik extra kosten gemaakt. Deze kosten hadden binnen de internet-op-reis  bundel moeten vallen.
Graag zou ik deze kosten ook gecrediteerd willen zien. 
 

Met vriendelijke groeten,

Ann

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ann, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik zag inderdaad de extra kosten van € 5,57.  Ik heb deze zojuist voor je gecrediteerd en per mail een bevestiging gestuurd. Deze wordt verrekend op je volgende factuur (wellicht die van volgende maand)! 😄

Reageer