Vandaag eindelijk, eindelijk mijn bezorgafspraak mogen maken. Wel pas 22 november omdat het zo druk was en ik eerder niet thuis ben ivm werk. Maaaaarr de iPhone komt eraan!! :)
I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and told me that she doesn’t have any idea about delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more !
I’ll be crazy Because it will be 2 months if I’ll wait 1-2 weeks more.
I just received email from AMP for delivery appointment and first available date is 18 November. Even pick up from location first available date is 18 November. It's mean I will receive my iPhone 13 Pro Max 256 GB Graphite color totally after 7 weeks 4 days from order date.
Hi allemaal,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Nou… ik heb 25 september mijn Iphone pro max 256gb besteld in het zwart en nog geen eens een sms of mail om een afspraak in te plannen! Heel slecht..
Vandaag eindelijk, eindelijk mijn bezorgafspraak mogen maken. Wel pas 22 november omdat het zo druk was en ik eerder niet thuis ben ivm werk. Maaaaarr de iPhone komt eraan!! :)
Hi Cornegeuze,
Bn blij voor je dat je bestelling binnenkort aankomt. Hopelijk krijg iedereen snel een AMP bericht. Veel plezier met je toestel !
5 Oktober besteld
Naar aanleiding van mijn bestelling van 5 Oktober gesproken met de klantenservice.
Op 6 November heeft T-mobile mijn bestelling per ongeluk geannuleerd. Op 8 nov bestelling weer ingeboekt.
Vandaag geeft T-mobile aan dat ik wel degelijk mijn positie in de wachtrij heb verloren. Vorige week gaven ze aan dat mijn positie onveranderd blijft . Wat is het nou ?
Weer 4-6 weken wachten vanaf 8 Nov ??? Ik zit inmiddels al 6 weken te wachten !!!!!
Niemand die een eenduidig antwoord kan geven ?
Hi allemaal,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Kun je even inhoudelijk reageren op vragen van klanten ?
Moderators hebben geen inzicht in de wachtrij positie van individuele bestellingen. Het blijft dus afwachten totdat AMP je een email stuurt voor het maken van een bezorgafspraak.
Zojuist een sms gehad van AMP. Maandag 22 November kon mijn toestel op zijn vroegst geleverd worden, iPhone 13 Pro Max zwart 256gb. Heb het toestel 24 oktober besteld.
Goedemiddag allemaal,
De levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel. Wanneer er weer een nieuwe update is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten.
Voor nu iedereen een goed weekend toegewenst!
Klopt geen drol van!! 13 pro max besteld op 04-10.. nu, vrijdag 13-11 en nogsteeds niet binnen….
Ik heb mijn toestel besteld op 25 oktober en nog steeds geen enkel gehoor over het maken van een afspraak bij AMP voor het leveren van mijn Iphone 13 pro max 128 GB Sierra blue.
Het enige wat ik ontving was een bevestiging van het verlengen van mijn abonnement met bijbehorende gegevens van telefoon en abonnement.
Ik lees nu dat een persoon die een dag voor mij heeft besteld al lang een afspraak heeft ontvangen bij AMP en deze volgende week al ontvangt.
Het is prima dat de levertijden kunnen oplopen, maar behandel iedereen dan het zelfde.
Ik heb deze hectiek nog niet eerder mee gemaakt bij het verlengen van een abbonoment met mobiel….
Ik heb mijn toestel besteld op 25 oktober en nog steeds geen enkel gehoor over het maken van een afspraak bij AMP voor het leveren van mijn Iphone 13 pro max 128 GB Sierra blue.
Het enige wat ik ontving was een bevestiging van het verlengen van mijn abonnement met bijbehorende gegevens van telefoon en abonnement.
Ik lees nu dat een persoon die een dag voor mij heeft besteld al lang een afspraak heeft ontvangen bij AMP en deze volgende week al ontvangt.
Het is prima dat de levertijden kunnen oplopen, maar behandel iedereen dan het zelfde.
Ik heb deze hectiek nog niet eerder mee gemaakt bij het verlengen van een abbonoment met mobiel….
Ik heb hem 15 oktober besteld en heb ook nog geen bericht gehad en heb dezelfde als die van jou
Ik heb mijn toestel besteld op 25 oktober en nog steeds geen enkel gehoor over het maken van een afspraak bij AMP voor het leveren van mijn Iphone 13 pro max 128 GB Sierra blue.
Het enige wat ik ontving was een bevestiging van het verlengen van mijn abonnement met bijbehorende gegevens van telefoon en abonnement.
Ik lees nu dat een persoon die een dag voor mij heeft besteld al lang een afspraak heeft ontvangen bij AMP en deze volgende week al ontvangt.
Het is prima dat de levertijden kunnen oplopen, maar behandel iedereen dan het zelfde.
Ik heb deze hectiek nog niet eerder mee gemaakt bij het verlengen van een abbonoment met mobiel….
De levertijd van het toestel verschilt per kleur en opslag grote, misschien dat het daarom iets langer duurt. Hoop dat je zsm je toestel ontvangt
Ik heb op 4 oktober de 13 pro max 128 GB Sierra blue besteld. Dat is morgen 6 weken geleden. En ook nog geen bericht ontvangen voor levering. Dit is niet normaal meer! Ben in staat om over te stappen. Eerst werden we al misleid door iemand van de klantenservice om niet via de winkel te verlengen maar online om zo meer kortingen te krijgen. Niks van waar.
Op 14 oktober de Pro Max 128gb zwart besteld. Nog meer die op dit toestel wachten en hoelang al? Ik ga nu de 5e week in, hopelijk duurt het niet al te lang meer.
iPhone 13 pro max goud op 29 September besteld, vervolgens geannuleerd en weer besteld op 8 oktober door een fout jullie kant helaas. Ik neem aan dat ik hierdoor niet achteraan in de wachtlijst kom?
Erg jammer dat ik zo lang moet wachten, heb nog geen bezorgafspraak kunnen makenn
11 okt iphone 13 pro max besteld 128 GB gold en nog steeds geen mail van ANP. Inmiddels al 3x in de t-mobile shop geweest waarbij ik steeds te horen krijg "we verwachten dat je elk moment een mail kan ontvangen" heel vervelend omdat m'n huidige telefoon op sterven na bijna dood is. #hopelijkdezeweekgoednieuws
Goedemiddag allemaal,
Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.
Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!
Op 28-9 de iPhone 13 pro Max 128 GB sierra blue besteld. Ik had gekozen voor ophalen in de winkel en ik weet dat dit is omgezet naar thuis bezorgen. Ik wacht dus al meer dan 6 weken en ik zie dat de bestellingen tot 7 oktober zijn bijgewerkt, dat klopt dus niet? .. begin eraan te twijfelen of ik mijn telefoon nog wel krijg en of ik niet moet annuleren en maar bij BelSimpel zal bestellen..
Ik heb mijn iPhone 13 PM op 13-10 besteld; vandaag een afspraak gemaakt met AMP. Het goede nieuws is: eindelijk wordt de telefoon geleverd! Minder blij ben ik met dat de levertijd op basis waarvan ik de bestelling heb gemaakt (nl 3-4 weken) bij lange na niet gehaald is; zelfs de bovengenoemde levertijd van 4-6 weken klopt niet; het is 6,5 week geworden.
Hello all, my phone will be delivered tomorrow but will I receive another email from AMP what timeslot they come? Or I have to wait whole day for it? :/
Hello all, my phone will be delivered tomorrow but will I receive another email from AMP what timeslot they come? Or I have to wait whole day for it? :/
You’ll receive another email tomorrow, just calm down.
Op 28-9 de iPhone 13 pro Max 128 GB sierra blue besteld. Ik had gekozen voor ophalen in de winkel en ik weet dat dit is omgezet naar thuis bezorgen. Ik wacht dus al meer dan 6 weken en ik zie dat de bestellingen tot 7 oktober zijn bijgewerkt, dat klopt dus niet? .. begin eraan te twijfelen of ik mijn telefoon nog wel krijg en of ik niet moet annuleren en maar bij BelSimpel zal bestellen..
Met een tmobile verlenging gwn op voorraad bij belsimpel de pro max sierra blue
Ik heb mijn iPhone 13 PM op 13-10 besteld; vandaag een afspraak gemaakt met AMP. Het goede nieuws is: eindelijk wordt de telefoon geleverd! Minder blij ben ik met dat de levertijd op basis waarvan ik de bestelling heb gemaakt (nl 3-4 weken) bij lange na niet gehaald is; zelfs de bovengenoemde levertijd van 4-6 weken klopt niet; het is 6,5 week geworden.
Welke telefoon heb jij besteld?
Met vriendelijke groet,
Wesley