Skip to main content

Ik zou graag mijn verlenging annuleren omdat ik graag toch wil verlengen met toestel ipv sim only. 

Hallo @selinad23 

Als je nog even kan wachten dan kan je vanaf 30 dagen na de start van je verlenging gratis verlengen met een abonnement & toestel, dit abonnement gaat dan direct in.

Dit heet toestel flexibiliteit

Dankjewel @Waqqas  maar mijn nieuwe abbonement gaat pas in februari 25 in dus ik zou hem graag aanpassen 

Goedemorgen Selina, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je verlenging vanochtend heeft geannuleerd. Is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemorgen Selina, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je verlenging vanochtend heeft geannuleerd. Is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! 😄

Yes ik heb even telefonisch contact gehad! Alles is in orde 

Hoi Selina, superfijn dat alles in orde is na je contact met mijn collega. Bedankt voor het laten weten en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Ik wens je voor nu een hele fijne dag! 

Reageer