Op 28 november 2024 weer verlengt bij Odido, maar met de voorwaarde dat ik ipv6 ondersteuning wil.
Volgens mijn contact persoon zou dat met mijn huidige T54 niet kunnen maar met de T56 wel.
Ik heb verlengt en men zou een T56 opsturen, na veel heen en weer bellen is die T56 eindelijk vandaag 06/12/2024 aangekomen, maar na het aansluiten en configureren van IPv4 NAT GEEN IPV6!
Gebeld met de technische ondersteuning en de beste man wist niet wat Ipv4, laat staan wat Ipv6 betekende. Na overleg met een collega kreeg ik een url
Maar daar hebben ze het alleen over het niet krijgen van een Ip adres wat Ipv4 betreft.
Dat medewerkers geen basis netwerk kennis hebben betreffende Ipv4 en Ipv6 is tot daar aan toe, maar dat men beweerd dat het met T56 opgelost zou zijn terwijl dat het niet is, is misleiding. Ik dan zeker niet verlengt, maar naar KPN of Ziggo overgestapt.
Het modem in dit geval de Zyxel T56 moet natuurlijk ook zelf een Ipv6 van Odido krijgen, want hoe kan hij anders als gateway dienen voor mijn interne netwerk.
Vraag; heeft iemand met een T56 Ipv6 ooit aan de praat gekregen, zelf e.a. handmatig ingevuld of wat?