11 januari 2024 heeft de monteur van Guidion het modem aangesloten op de glasvezelaansluiting. Alles werkte op dat moment, internet en tv. Een dag later staat het lampje van internet op rood. Werkelijk van alles geprobeerd; reset, stroom eraf, andere kabels, ...). Medewerker van Odido zegt wat controles te doen wat blijkbaar inhoudt dat hij van 3 lampjes de kleur wil weten. Daarna was de melding dat er een monteur langskomt (UITERLIJK 5 WERKDAGEN). Na aandringen zou er extra prioriteit worden meegegeven maar kon evengoed 3 werkdagen duren. Goede start!
Wat me verbaasd is dat deze medewerker helemaal niet heeft gekeken op afstand wat het probleem kan zijn. Iemand hier nog meer problemen/ervaring mee? van afstand kan er toch ook vaak e.e.a. worden ingesteld? Omgeving Uitgeest, Noord-Holland. En uiteraard is de gouden tip welkom om dit op te lossen voordat er een keer een monteur langs komt…
Wat de rest van het gezin betreft hadden we beter bij Ziggo kunnen blijven.