Skip to main content

Vandaag een korte stroomonderbreking gehad, na dat de stroom weer terug kwam helaas geen internet/tv/telefonie meer.

Eerst gekeken of in het modem ingelogd kon worden maar de pagina is onbereikbaar geworden. Hierna een modem reset gedaan maar bood niet de oplossing.

Hierna ook gekeken naar de ONT waar normaal gesproken het 10G lampje hoort te branden maar waar ook niets te zien is meer.

Alle reset instructies al gevolgd en boden geen oplossing. Lijkt op een gevalletje dood modem in ieder geval. Ik had ook verwacht dat de ONT een 10G connectie zou hebben zelfs zonder de modem.

Extra informatie: Modem zelf lijkt te werken na een reset, helaas nog steeds geen internet via de ONT

Hi ​@krimpsok, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer van onze diensten gebruik kan maken! Heb je de ONT zelf ook al een reset gegeven? Ik wil je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Nadat je dit gedaan hebt kan je dit laten weten in het topic. Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Profiel bijgewerkt, de ONT heeft al meerdere keren een reset gehad maar geeft altijd hetzelfde resultaat zoals in het bijgevoegde plaatje in mijn eerste bericht.

Hopelijk gaat het niet twee weken duren zoals bij deze klant.

Uiteindelijk telefonisch contact gehad en monteur ingepland voor de 14e, voor de tussentijd een voucher gehad. Nu maar hopen dat de monteur ook een ONT meeneemt...

Reageer