Skip to main content

Ik ga het eens met een nieuwe topic proberen. Wie weet dan wel reactie. We hebben al 15 dagen geen internet. Al talloze keren gebeld met de helpdesk, elke keer weer dezelfde handelingen verricht. Elke keer weer de lijn uitgemeten. Het resultaat blijft hetzelfde.

Zojuist voor de 4e keer een mail ontvangen met referentienummer 74164383 dat de problemen zijn opgelost.

Maar de problemen zijn niet opgelost. We hebben nog steeds geen internet!

Natuurlijk morgen meteen weer bellen, straks wordt er ten onrechte gedacht dat de problemen opgelost zijn. Ik zie er nu al tegenop, weer dezelfde vragen, weer dezelfde antwoorden en tot besluit: "dit moeten we doorzetten naar onze technische dienst. Dat zal nu met spoed gebeuren!" Maar er gebeurt niets!!!!!

Ook het steeds bellen tussen alle werkzaamheden door gaat zijn tol eisen. Het lijkt wel of mijn wereld alleen maar uit Odido bedienen bestaat. Terwijl het dacht ik andersom is. Jullie zouden mij een service moeten verlenen, waar ik jullie voor betaal. 

Mijn advies voor de zoveelste keer: stuur een monteur met een nieuw modem. 

Hopelijk komt er een reactie van iemand van Odido op deze topic. En vooral, komt er een oplossing!

Hey ​@Karen Richter, welkom op onze Community!

De melding die jij hebt ontvangen is van een ouder ticket. Onze technische dienst heeft nu een ticket ingeschoten voor de onderaannemer. De glasvezellijn is namelijk wel synchroon maar er komt geen data doorheen. Jij zit op een PtP verbinding, point to point, ergens gaat het niet goed. Hiervoor moet de onderaannemer het gaan onderzoeken. Hopelijk kunnen zij precies zien wat er mis is en je snel weer online krijgen! Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je.

Reageer