Hallo, Sinds vrijdag 4 (!!) december zit ik zonder internet.
Nadat er een afspraak is gemaakt voor een monteur op maandag (7 december) avond, kwam deze niet opdagen. Tot 3 keer toe werd mij door de klantenservice toegezegd dat de monteur ECHT zou komen die avond.
Dinsdag gelijk gebeld, niet eens excuus dat de monteur niet is geweest, en er werd terwijl ik in de wacht stond een nieuwe afspraak aangemeld via de mail: woensdag ochtend 9 december tussen 08:00 en 10:00.
Helaas, ook deze kwam weer niet opdagen en om half 11 weer gebeld met T-mobile, volgens hun moest het tussen 20:00 en 22:00 zijn, en niet tussen 08:00 - 10:00, mijn mail verteld iets anders, maar goed.
Wederom zonder excuus opgehangen en aangezien ik niet thuis kan werken, ook weer verloren vrije uren opgenomen.
Woensdag avond tussen 20:00 en 22:00 vol spanning zitten wachten op de monteur en eindelijk, daar was hij dan.
Hij was ook na 5 minuten weer weg, omdat hij er niets aan kon doen.
Na vrijdag (04 december) diverse malen uitgelegd te hebben dat we WAN niet brand en de Fiber wel, zei de monteur doorleuk dat hij hier niets aan kan doen en dat het probleem ‘elders’ ligt. Ik zou binnen 2 werkdagen terug gebeld worden.
Helaas ook het terug bellen lijkt T-Mobile niet strikt te nemen en vanmorgen zelf maar weer gebeld, ik moet tot a.s. vrijdag !!! wachten, als ze mij dan nog niet gebeld hebben moet ik weer bellen.
Ook moet ik bellen als mijn unlimited pas verloopt, als de storing over is om mijn geld terug te vragen van het abonnement van T-mobile Thuis waar ik nu niets aan heb.
A.s. vrijdag zit ik 2 weken zonder internet, met een strengere lockdown kan ik niet thuis werken omdat ik hier op half werkende 4G draai.
Daarbij werken de helft van mij apparaten (HUE, Homey, Camera's) niet omdat die allemaal een kabel (nodig) hebben.
Bedankt T-mobile, bedankt voor het afpoeieren aan de telefoon, bedankt voor het meedenken in oplossingen i.p.v. je verschuilen, bedankt voor de service aan iemand die al meer dan 10 jaar klant is.
2021 verlopen er 2 mobile abonnementen bij T-Mobile, vrees dat die niet verlengt gaan worden met deze service.