Skip to main content

Beste Odido en community,

Als allereerst, echt heerlijk die wegdrukende klantenservice lijn als klantenservice. Die mij ook vertelt een community post te maken, omdat de oplossing niet bij hun ligt.

Sinds 5 dagen geleden werkt het inkomende verkeer naar mijn modem's WAN niet meer.

Mijn WAN ip: 31.187.214.138 is niet pingbaar, dit moet wel zo zijn. (Het maakt verder niet uit dat mijn WAN hier staat, ik host nogwel eens servers die staan vaak openbaar. Domain > IP > vice versa).

Zelfs als alle beveiligingsmodes van de Zyxel modem uitstaan, firewall, DOS, etc. werkt het niet.
Ik merk ook gewoon ontstabiel internet thuis. Belangrijk is dat ik niet gebruik maak van het wifi uit de Zyxel, daarinplaats gebruik ik KPN superwifi's en die zijn allemaal bekabeld aangesloten.

Mijn video deurbel werkt nu ook bijna niet tot niet meer.

Sindsdat de klantenservice niet wilt helpen vraag ik het maar even hier.

Met vriendelijke groet,
Tamer

Hi @tamer0y, ik kijk graag met je mee.

Echter zie ik wel dat je een aanvraag gedaan hebt bij een nieuwe provider voor 12-09, klopt dit?

Als je naar http://192.168.1.1/ gaat, krijg je dan wel een IP-adres te zien of ook niet? Als je de wifipunten van KPN loskoppelt, wifi op de Zyxel weer aanzet, kun je dan wel pingen naar het WAN IP-address?


Reageer